emo Spelwensen dinsdag 24 juni Phoenix010

More
4 years 4 months ago #1

Zijn we allemaal verzadigd na een weekend lang spelen of snakken we als echte junkies naar meer? ;) Ik heb via het geruchtencircuit begrepen dat Fleet:artic bounty is gearriveerd. Wat mij betreft staat deze op het programma. Verder had Twan vorige week de Glasstraat uitgezocht, dus die moet ook nog op tafel. Ik begreep dat Robert ook nog iets nieuws op tafel wilde leggen (ben de naam kwijt). Genoeg om een avond mee te vullen.
Zelf neem ik Keyflower weer mee. Daar krijg ik alleen maar positieve reacties op, dus daar zal wel weer animo voor zijn.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 months ago #2

De geruchten gaan weer eens snel ;)
Fleet Arctic Bounty ligt hier inderdaad naast me op het bureau.
Ik neem het mee.
Ook Bart krijgt morgen zijn persoonlijk vloot.

Verzadigd welnee - ik begon net lekker warm te draaien :D
Het kan niet snel genoeg morgenavond worden.

More
4 years 3 months ago #3

HOLLAND!!! :P

Ik ben er mogelijk pas om 20:00. Ligt eraan of Italië - Uruguay een beetje spannend is.

Tot morgen!

More
4 years 3 months ago #4

Maui wrote:

HOLLAND!!! :P

Ik ben er mogelijk pas om 20:00. Ligt eraan of Italië - Uruguay een beetje spannend is.

Tot morgen!

tssk, jij hebt je prioriteiten helemaal verkeerd liggen ;)

More
4 years 3 months ago #5

bart wrote:

Ik begreep dat Robert ook nog iets nieuws op tafel wilde leggen (ben de naam kwijt).

Zo hé dacht ik even een reactie te plaatsen met een heel verhaal over het spel dat ik ter tafel wilde brengen, druk ik op de verkeerde knop :blink: Volgende week lijkt het me leuk om Space Empires 4x te spelen hier een link: Speluitlegvideo !

Behoorlijk wargamey maar mogelijk zijn er liefhebbers? Het leukst lijkt me om 4 spelers in teams te spelen.

Voor deze week, hoop ik op tijd te zijn. Graag zou ik Fairy tale of parade een keer spelen, heeft iemand die? Ik maak het niet te laat ;)

Time to create page: 0.173 seconds
10.png