emo spellenwensen speldag 7 juni 071

More
3 years 10 months ago #1

Wie heeft er spellenwensen voor de speldag van 7 juni? Hieronder kun je ze kwijt.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #2

Ik ben erg voor een potje Nations! Ben er erg van gecharmeerd.
Soort van Through The Ages "light". Ik vind zelf het spel beter. Maar als je TTA kent speel je dit zo weg.
Kan met 5 spelers, 45 / 60 minuten per speler.

More
3 years 10 months ago #3

Ik ben van zins om een niet al te lange 18xx mee te nemen. Bijvoorbeeld 1824 (Oostenrijk-Hongarije). Die is niet al te moeilijk, en duurt net ietsje korter dan 1830 (in onze groep een uur of 4-5). Ik neem dan gelijk ook pokerfiches mee.

Een andere 18xx zou natuurlijk ook kunnen.

More
3 years 10 months ago #4

pijll wrote:

Ik ben van zins om een niet al te lange 18xx mee te nemen. Bijvoorbeeld 1824 (Oostenrijk-Hongarije). Die is niet al te moeilijk, en duurt net ietsje korter dan 1830 (in onze groep een uur of 4-5). Ik neem dan gelijk ook pokerfiches mee.

Een andere 18xx zou natuurlijk ook kunnen.

Ha Eugene,

Ik doe graag mee, is 2038 die je van mij hebt overgenomen nog een optie of is dat meer iets voor het weekend? Ik rij mee met Jeroen U. die is vast ook wel in voor iets 18xx's, zijn we al met z'n 3-en. :)

More
3 years 10 months ago #5

Robert wrote:

Ik doe graag mee, is 2038 die je van mij hebt overgenomen nog een optie of is dat meer iets voor het weekend? Ik rij mee met Jeroen U. die is vast ook wel in voor iets 18xx's, zijn we al met z'n 3-en. :)
2038 zou ook kunnen; duurt alleen iets langer. Een uur of 6, denk ik. Maar die heb ik een maandje geleden nog gespeeld, dus zelf heb ik op dit moment meer zin in een traditionele 18xx.

Jeroen heb ik gisteren gesproken, en die wilde inderdaad ook meedoen. Een collega van mij komt waarschijnlijk ook meespelen.

More
3 years 10 months ago #6

Leuk, elke 18xx is goed :side: Streven is dat wij er vanaf 12 uur zijn. Tot dan.

More
3 years 10 months ago #7

Ik zou het leuk vinden om Trajan nog een keer te spelen. Dus als iemand dat spel mee kan nemen, dan graag :-)

Time to create page: 0.167 seconds
24.png