emo Spelen in het Wildhuis 20 - 22 juni

More
4 years 4 months ago #31

Helaas, helaas, ik ga definitief niet mee. Rimo komt vrijdagochtend pas thuis uit Saoudi-Arabiƫ (alweer), vrijdagavond nis het schoolfeest van de kinderen en zaterdag gaat een vriendin trouwen en moeten de kinderen naar logeer-adressen.
Dat wordt me teveel geren en gevlieg, dus helaas.
Ik zag dat er wel mensen waren om Puerto Rico en advanced civilization mee te nemen, dus dat komt wel goed dan.
Is er nog kans dat ik (een deel van) het betaalde geld terug kan krijgen? Als er iemand anders is die mijn plaats inneemt bv, of iig voor ontbijt/lunch kosten?

Veel plezier allemaal, en tot volgende week woensdag (deze woensdag ben ik er dus ook niet, ik zou graag het voetbal ontvluchten maar helaas....)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 4 months ago #32

Mirjam wrote:

Helaas, helaas, ik ga definitief niet mee. Rimo komt vrijdagochtend pas thuis uit Saoudi-Arabiƫ (alweer), vrijdagavond nis het schoolfeest van de kinderen en zaterdag gaat een vriendin trouwen en moeten de kinderen naar logeer-adressen.
Dat wordt me teveel geren en gevlieg, dus helaas.
Ik zag dat er wel mensen waren om Puerto Rico en advanced civilization mee te nemen, dus dat komt wel goed dan.
Is er nog kans dat ik (een deel van) het betaalde geld terug kan krijgen? Als er iemand anders is die mijn plaats inneemt bv, of iig voor ontbijt/lunch kosten?

Veel plezier allemaal, en tot volgende week woensdag (deze woensdag ben ik er dus ook niet, ik zou graag het voetbal ontvluchten maar helaas....)

Jammer Mirjam dat je niet mee kunt. We (de lustrumcommissie) zijn nog bezig met wat mensen die mogelijk nog mee gaan, dus er is een kans op restitutie, daarover hoor je meer na het weekend.

Veel succes met het rennen en vliegen ;)

More
4 years 4 months ago #33

Hoi Phoenixers!
Long time no see (alhoewel, ik was laatst nog op de spellendag in 010), maar ik heb besloten om het hele weekend mee te gaan :woohoo:

Ik kom vanuit Amersfoort, dus mochten mensen willen meerijden, stuur even een emailtje (kan vast wel via profiel).
[edit] Dat kan dus niet? Email is mijn username en plak daar at hotmail dot com aan vast :)

Qua spellen wil ik graag spelen:
Stone Age (Johannes)
Puerto Rico (Mirjam) (Saskia) (Bridget)
Ticket to Ride (Johannes)
Hawai ?
Egizia ?

Heeft iemand Hawai of Egizia in het bezit?

Nemen mensen ook nog kleine tussendoor spelletjes mee?
Ik heb zelf vrij weinig in mijn kast staan en de spellen die ik heb worden al meegenomen.

Last Edit: 4 years 4 months ago by Lisanka.

More
4 years 3 months ago #34

Leuk dat je er bij bent, Lisanka! Ik neem zelf een mix van kleinere en langere spellen mee. Er zullen vast ook wel partyspellen zijn om laat in de avond/ vroeg in de ochtend te spelen ;) . De weervoorspellingen zijn redelijk goed, misschien neem ik ook nog wel een buitenspel mee.

Last Edit: 4 years 3 months ago by bart.

More
4 years 3 months ago #35

Ik heb nog ruimte voor een (groot) spel. iemand verzoekjes? Ik dacht zelf aan 20th century.
Daarnaast wil ik ook origins: how we became human (zonder doos) meenemen. en misschien ook louis XIV

More
4 years 3 months ago #36

Ik zie nu alleen wat berichten van mensen die spellen willen meenemen, van mensen die graag met een auto mee gaan, en van mensen bij wie geen plek meer in hun auto is of van wie de auto niet vanuit Leiden gaat. Maar ik mis volledig het overzicht van wie nou daadwerkelijk nog mensen met een auto vanuit Leiden mee (kunnen) nemen.
Met wie kan ik nou wanneer mee vanuit waar in Leiden met een auto? Als niemand mij mee neemt, weet ik niet of ik spellen mee ga nemen, want ik wil geen extra tas mee slepen in de trein.

More
4 years 3 months ago #37

Ik heb in de krat spellen die ik meeneem nog kleine gaatjes over die ik opvul met de kleine spelletjes:

Hanabi
Geschenkt
Boonanza
Metropolis

Tot morgen!

More
4 years 3 months ago #38

Ik zal wel niet in die krat passen. En Stone Age of Ticket To Ride: Europe ook niet. ;)

More
4 years 3 months ago #39

Johannes, als je vrijdag ochtend (rond 8:00) niemand gevonden hebt om mee te rijden, wil ik wel kijken of ik mijn brass en family business mee kan nemen?

ps ik doe het wel met de trein, en ga kijken of ik het allemaal in een koffer kan proppen :)

More
4 years 3 months ago #40

Johannes, ik zal Stone Age (met uitbreiding) ook op mijn paklijst zetten. Dat scheelt misschien voor jou weer een doos sjouwen :) Neem jij dan Ticket to Ride mee?

More
4 years 3 months ago #41

Ik heb de volgende spellen klaar gezet om mee te nemen
Tokaido
011 therion
Sla je slagroom
Uptown
Brugge
Old en and the forest
Maus au chocolat
Kwatro
Mix up
Rolling bones

Als ik tenminste met al mijn spul nog steeds mee mag rijden ;)

Mochten er spellen zijn die al meegenomen worden dan lees ik het graag. Dan laat ik de mijne thuis :lol:

Last Edit: 4 years 3 months ago by Judith.

More
4 years 3 months ago #42

@Lisanka:
ik heb Hawaii en neem ik mee.
Ik zal ook Ticket to Ride EU meenemen. Dat scheelt Johannes weer een doos.
Heb ook andere T2R kaarten (Scandinavie, Zwitserland en Duitsland). Als er behoefte is kan ik die ook meenemen.

Last Edit: 4 years 3 months ago by Rob010.

More
4 years 3 months ago #43

Johannes wrote:

Ik zal wel niet in die krat passen. En Stone Age of Ticket To Ride: Europe ook niet. ;)
Ik neem Ticket to Ride EU mee. Scheelt je weer bagage :)

More
4 years 3 months ago #44

Is er echt geen plek in een auto meer vrij, of wil iemand toch nog zekerheid dat de spellen Brass, Agricola, Terra Mystica, Dominion, Phoenicia en M aanwezig zijn?
Zo niet, hoe laat gaan mensen met de trein vanuit Leiden en/of hoe laat gaat de auto vanaf Amersfoort?

More
4 years 3 months ago #45

Ik neem zowiezo Brass, Terra Mystica, Eclipse, Advanced Civilization, en Glory to Rome mee. Zal verder nog wel wat anders meenemen om de gaatjes in de tas te vullen.

Time to create page: 0.281 seconds
19.png