emo Spelen in het Wildhuis 20 - 22 juni

More
3 years 10 months ago #16

Ok, update voor de spellen die ik meeneem:

Burgen von Burgund
Macao
Puerto Rico
Rokoko
The Village
Guildhall
Mundus Novus
Powerboats
TAC

En ik stop ook nog de volgende kaartspelletjes in de tas: Abluxxen, Love letter, Poison, 40!, Hanabi

Last Edit: 3 years 10 months ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #17

Ik ben van plan mee te nemen:

Hoogspanning
Alhambra
Ugo
Kingdom Builder
7 Wonders
Vorsten van Florence
Thurn und Taxis

Laat maar weten of er ook behoefte is aan deze spellen. Is er animo voor?

@Saskia en David: Burgund gaat nu 2x mee. Iets teveel van het goede denk ik. Vechten jullie het uit?

Last Edit: 3 years 10 months ago by Bridget.

More
3 years 10 months ago #18

Birgit, ik heb wel interesse om opgehaald te worden. ik wilde ook bij tijds daar zijn. planning is nu om er om 17:17 te zijn (op station nunspeet).

More
3 years 10 months ago #19

ejvandekaa wrote:

Birgit, ik heb wel interesse om opgehaald te worden. ik wilde ook bij tijds daar zijn. planning is nu om er om 17:17 te zijn (op station nunspeet).

Ik stuur je een email om tel nrs uit te wisselen. Meer mensen die willen meerijden +/- 17.30?

More
3 years 10 months ago #20

Dat is waar, ik was vergeten dat David hem ook meenam. Ik heb alle uitbreidingen bij Burgund, daarom dacht ik, ik neem hem wel mee. David, neem jij hem nog steeds mee of zal ik hem meenemen?

More
3 years 10 months ago #21

Brigitte,

Volgens mij is er altijd wel behoefte aan die spellen. Hoogspanning is altijd favoriet en we hebben uiteindelijk een heel weekend. Het zijn allemaal goede spellen. Maar wie neemt nu Puerto Rico mee? Is dat al vastgelegd?

More
3 years 10 months ago #22

Past er bij mij niet meer in. Mirjam hoop ik?

More
3 years 10 months ago #23

Ik hoop dat Mirjam al Advanced Civilization gaat meenemen. ;)

Als iemand mij met een auto mee kan krijgen, wil ik zelf de volgende spellen meenemen, want ze mogen niet ontbreken, vind ik:
Puerto Rico (als niemand anders dat al doet, want ik heb alleen de Duitse versie)
Brass
Agricola
Terra Mystica
Stone Age
Dominion
Phoenicia
Ticket To Ride: Europe
Family Business
M (ja, er is echt een spel die zo heet.)

More
3 years 10 months ago #24

Ik heb een lijst met deelnemers toegevoegd aan de eerste post in het draadje. Voor het coördineren van meerijden en zo.

More
3 years 10 months ago #25

Saskia wrote:

Dat is waar, ik was vergeten dat David hem ook meenam. Ik heb alle uitbreidingen bij Burgund, daarom dacht ik, ik neem hem wel mee. David, neem jij hem nog steeds mee of zal ik hem meenemen?

Als jij alle uitbreidingen hebt, neem jij hem maar mee dan. Ruil ik die doos om met een andere.

More
3 years 10 months ago #26

Dag allemaal!

Ik wil graag hier even checken of er mensen zijn die op zaterdag vanuit Leiden (of in de buurt) nog naar het Wildhuis gaan? Altijd gezelliger dan in mijn eentje in de trein :)

Tot dan!

Saar

Last Edit: 3 years 10 months ago by Saar.

More
3 years 10 months ago #27

David, ok, dan neem ik Burgund mee. Ik voeg Puerto Rico eigenlijk ook wel aan mijn lijstje toe, aangezien ik toch met een auto ga en ik heb van Puerto Rico ook de uitbreidingen.

Betreffende Advanced Civilization, die heb ik ook. Als er echt gegadigden voor zijn, zou ik hem mee kunnen nemen. (een aanhangwagentje past vast ook nog wel aan de auto :P :evil: )

More
3 years 10 months ago #28

Wie neemt er age of rennaissance mee?, was een van de lange spellen die misschien gespeeld kon worden. Ik vind eigenlijk dat hanze steden ook niet kan ontbreken. ik heb hem echter alleen zonder uitbereiding.

Ik dacht devolgende spellen mee te nemen:

Age of rennaissance
hanze steden
hybernia
groo
card city
Trajan (per verzoek van saskia B) )
(en mogelijk wat meer. moet ik nog over denken)

Evertjan van de Kaa

Last Edit: 3 years 10 months ago by ejvandekaa.

More
3 years 10 months ago #29

Evert-Jan, ik zou best wel graag Trajan willen spelen, dus die misschien? ;) Zomaar een ideetje. :whistle:

More
3 years 10 months ago #30

Dag allemaal!

Hoe het zomaar kan lopen... Ik hoorde dat nog niet alle plekken van vrijdag vol zitten, dus ik ga een poging doen om al vanaf vrijdag te komen. Nu weet ik dat Marius vanaf station Nunspeet om half 6 mensen ophaalt, maar alsnog de oproep: Zijn er mensen die vanaf Leiden een plekje vrij hebben in de auto (uiteraard tegen vergoeding)?
Dan kan ik wat bordspellen meenemen (zo niet, dan blijft het bij wat kleine kaartspellen in mijn koffertje).

Saar

Last Edit: 3 years 10 months ago by Saar.

Time to create page: 0.220 seconds
9.png