emo Spelen in het Wildhuis 20 - 22 juni

More
3 years 10 months ago #1

Wat gaan we spelen 20 t/m 22 juni in het Wildhuis dames en heren?

Dit draadje is bedoeld om de stroom spellendozen richting de Veluwe enigszins kaders en richting te geven.

Hieronder de lijst met deelnemers aan het weekeind, misschien handig voor coördineren van meerijden.

Brigitte & Marius
Edwin
Judith
David
Jacqueline

Evert Jan
Eugene
Saar
Regina
Bart
Robbert D.
Rob
Twan & Ellen
Klaas
Robert v.D.
Jeroen G.
Bob
Jeroen U.
Saskia
Johannes
Mirjam
Gitte

Last Edit: 3 years 10 months ago by DavidvD.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #2

Heel goed idee om dit te coordineren.

Ik ben van plan de volgende spellen mee te brengen:
- Britannia (we hebben al 3 gegadigden).
- Chicago Stock Exchange
- Dalmuti
- Fleet
- Istanbul
- Ruhm für Rom (duitse versie van Glory to Rome, met vertaling van de kaarten op papiertje)
- Sticheln

Last Edit: 3 years 10 months ago by Rob010.

More
3 years 10 months ago #3

Worden het alleen spellen uit de prive collecties of gaan er ook Phoenix-spellen naar de Veluwe?

More
3 years 10 months ago #4

Er gaan geen spellen uit de kast mee, dus we hopen op bijdragen van mensen die komen en iets kunnen meenemen.

@Bart: Kan jij Weerwolven van Wakkerdam meenemen?

More
3 years 10 months ago #5

Als er plek is wil ik brittania ook wel proberen.

Ik heb overigens ook nog een paar brittania varianten bijvoorbeeld charriots lords en italia. die wil ik ook wel eens proberen. Ik moet zelf nog even kijken wat ik mee wil nemen, maar in ieder geval origins: how we became human (want het is een leuk spel en ook vrij licht :) )

More
3 years 10 months ago #6

Ik neem in ieder geval een aantal 18xx-en mee. 18C2C gaat niet lukken ben ik bang. Maar wel een paar korte spellen: Steam over Holland, 1825, 1848. En misschien nog 1 of 2.

More
3 years 10 months ago #7

Bridget wrote:

Er gaan geen spellen uit de kast mee, dus we hopen op bijdragen van mensen die komen en iets kunnen meenemen.

Zelf heb ik die niet, maar ik zal mijn broer Twan instrueren dat hij alle varianten van weerwolven en resistance meeneemt.

More
3 years 10 months ago #8

bart wrote:

Bridget wrote:

Zelf heb ik die niet, maar ik zal mijn broer Twan instrueren dat hij alle varianten van weerwolven en resistance meeneemt.

Ah, Twan bedoelde ik idd. Sorry... Via via had ik al gehoord dat de organisatie hem zou vragen het mee te nemen.
Als dat nog niet gedaan was: Bij Deze. :-D

Verder ook nog mensen die 'gewone' gemakkelijke eurogames meenemen en leuke tussendoortjes?
Ik zou mijn spellenkast wel willen inpakken maar ik/wij nemen waarschijnlijk ook al alle boodschappen voor thee/koffie en ontbijt/lunch mee voor 22 personen, dus de auto is dan wel vol denk ik. :-p

More
3 years 10 months ago #9

Ik zal eens in de zolderkast moeten duiken om te zien wat ik mee ga nemen. Maar ik denk nu aan:

Bausack
El Grande
Incan Gold
Mascarade
Koopmanshuis
Castles of Burgundy

More
3 years 10 months ago #10

El Grande = altijd leuk!

More
3 years 10 months ago #11

Ik zal in ieder geval het volgende meenemen:

- Weerwolven (met uitbreidingen Het Dorp en Volle Maan, ook Ultimate Werewolf en Inquisition)
- The Resistance (standaard en Avalon).
- Caverna

More
3 years 10 months ago #12

De spellen die ik van plan ben mee te nemen:

Burgen von Burgund
Macao
Guildhall
Mundus Novus
Powerboats

Eventueel ook Rokoko, als niemand anders deze meeneemt. En is er genoeg interesse voor TAC? Dan stop ik die ook in de tas. Neemt iemand Puerto Rico mee?

More
3 years 10 months ago #13

Ik wil best puerto rico meenemen (met uitbreiding).
Iemand interesse in Game of Thrones?

Maar: wil iemand dan mij (en mn spelletjes) meenemen? Ik ben ca. 16.30 klaar met werk (merenwijk, Leiden).

More
3 years 10 months ago #14

Gisteravond nog een laatste organisatie-overleg gehad. Ik hoef geen boodschappen mee te nemen (AH bezorgservice) dus neem ik wel een doos spellen mee. Als ik zie wat jullie kunnen meenemen neem ik mee wat ik nog mis en niet mag ontbreken. Zoals Puerto Rico inderdaad, fijn dat ie al genoemd is. Ik kan hem ook meenemen hoor, geen probleem.

We kunnen geen persoon extra meenemen in de volgepakte auto, maar als we er eenmaal zijn kan Marius best heen en weer rijden om mensen van station Nunspeet naar de locatie te vervoeren als dat gemakkelijker is als bus+lopen met bagage. Wij zijn er in de middag al om organisatorische redenen en om vroegkomers te ontvangen.

Als iemand vervoer station Nunspeet - Wildhuis nodig heeft kan hij/zij contact met me opnemen. Geef het ook door aan mensen die dit forum niet lezen. Je kan me vinden op FB of emailen.

More
3 years 10 months ago #15

@Saskia: TAC: ja. Powerboats: ja. Guildhall: Ja.

Time to create page: 0.236 seconds
13.png