emo Spelavondverslag Phoenix010 dinsdag 18 maart 2014

More
4 years 7 months ago #1

Voor de statistieken: Vanavond 16 spelers (m/v) met onderstaande spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Vanavond grote faal voor mij met Age of Steam gelukkig kon ik daarna nog even lekker AbluXXen. Verder ben ik erg blij met mijn nieuwste spel Cherry Picking door de winnaar van Age of Steam, ene Jeroen Geenen, gefeliciteerd (voor beide prestaties).

Komen jullie volgende week ook gezellig abluXXen in Capelle, doe eens gek :) Tot dan!

Last Edit: 4 years 7 months ago by Robert.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 7 months ago #2

Zeker, bedankt Jeroen!!

(wel vind ik de prototype artwork eigenlijk leuker dan die van het eindproduct) :whistle:

Last Edit: 4 years 7 months ago by DavidvD.

More
4 years 7 months ago #3

De avond begon met een leuke verrassing van Jeroen: gratis spellen voor iedereen die geholpen heeft met het testen van Cherry picking! Nogmaals dank daarvoor Jeroen! Hopelijk baant dat de weg voor een volgende uitgave B) .
Daarna was het tijd voor een spelletje. We begonnen met een rondje Le Havre. Voor iedereen was dit alweer een tijdje geleden, maar de regels zaten er bij iedereen nog vrij goed in, waardoor we snel van start konden. Na 2 uur spelen was het spel gespeeld en kwam ik als overwinnaar eruit. Het oefenen op de Ipad tegen de de computer heeft dan toch nut gehad om mijn inzicht in het spel te verbeteren.
Vervolgens gingen na een stoelendans aan de slag met Tzolk'in. Ook een oude bekende die alweer een tijdje niet gespeeld was. Ditmaal was Saskia, tot haar eigen verbazing, de winnaar. Zoals ze zelf zei: "Eindelijk heb ik een manier gevonden om dit spel te winnen". Gefeliciteerd! Voor mij was de avond daarna voorbij. Een klein clubje die-hards ging nog een rondje cherry picking doen als aflsuiter. Wellicht dat dit het nieuwe afsluitingsspel wordt?
Tot volgende week!

Time to create page: 0.164 seconds
1.png