emo Spelavondverslag dinsdag 31 mei 2016 Phoenix010

More
2 years 4 months ago #1

Vanavond 25 spelers (m/v). Met de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgende week allemaal B)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 4 months ago #2

Ik vond het gisteravond gezellig druk bij Phoenix in Capelle.

Als eerste spel speelde ik met Anton, Ivo, Mark Willem en Maurits Cherry Picking.
Mijn kersen werden veelvuldig voor mijn neus weggesnoept door mijn medespelers.
Maurits bleek zijn vruchten het slimst te hebben verzameld en won met een royale marge.

Daarna schoven Tim en Marcel (beide voor het eerst) bij ons aan en werder er 4 (svp aanpassen in de stats) spelletjes Spyfall gespeeld.
Ik ben altijd blij dat ik geen spion in dit spel want ik heb nog steeds geen idee hoe ik moet verbloemen dat ik niet weet op welke lokatie we zijn. Mark Willem vertelde ook dat er nu een promo is van Spyfall waarbij iedereen de spion is.

Vervolgens kwam King of Tokyo op tafel (met de power ups).
Ik koos voor de panda want hoge aaibaarheidsfactor en panda's zijn lief...maar niet heus want aan het einde van het liedje had mijn panda iedereen verslagen. Banzai!
In het tweede spelletje hield ik de panda en werd ik door mijn eerste power up kaart op het spoor gezet om vooral hartjes te gooien. Dit lukte mijn medespelers beter. Ik kreeg daardoor drie of vier rondes geen punten binnen. Ivo had intussen een combo opgebouwd waardoor hij punten kon scoren voor het kopen voor kaarten en op die manier tikte hij de 20 punten aan. Goed gedaan!

Tim ging vervolgens Ra spelen aan een andere tafel en Maurits kwam met Sint Petersburg op de proppen. Maurits en Ivo kenden het niet. Ik vind het wel een leuk spel maar heb het te weinig gespeeld om het zomaar te kunnen uitleggen.
Gelukkig kon Twan het snel uitleggen. Ik had wel onthouden dat de punten in de oranje kaarten zitten. Met dat in mijn achterhoofd begon ik gericht oranje kaarten te verzamelen en aan het einde had ik 10 verschillende - en een bonus van 55 punten! - waardoor ik op een mooie eindscore van 99 uitkwam.
Voor mij was het toen tijd om te gaan.

Over twee weken ben ik weer van de partij - tot dan!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.141 seconds
20.png