emo Spelavondverslag 23 februari Capelle a/d IJssel

More
1 year 10 months ago #1

Vanavond 17 spelers (m/v) waaronder een bijzondere gast.
3 vaste bezoekers waren door ziekte thuisgebleven. Vanaf hier wens ik jullie van harte beterschap!!
De gespeelde spellen vind je hier .

Andre Spil, de auteur van Wildcatters, kwam langs en nam zijn eigen spel mee.
Robbert had zijn exemplaar van Wildcatters ook bij zich dus gingen twee tafels lekker olie boren, oppompen, verschepen en raffineren.
Zelf vind ik Wildcatters ook wel leuk maar ik had een Trollhalla afspraak.

Trollhalla, is het vervolg op Bridge Troll.
Bij Bridge Troll zit je als trol onder een brug een beetje mensen te plagen die over willen steken...en soms eet je er dan wel eens een eentje op...maar de trollen waren het zat en wilden wat anders. Ze bedachten toen dat ze veel beter zelf actief de mensen konden opzoeken ipv te wachten tot er eens eentje langs kwam. Ze bouwden een bootje en gingen lekker aan het plunderen - een waar Walhalla voor trollen.
Het doel van het spel is om als trollen familie zoveel mogelijk buit te verzamelen. Het spel was lekker vlot uitgelegd en al snel trokken de trollen van Gabi (46), Maurits (58), Twan (51) en mij (57) erop uit met hun vikingsscheepjes.
Maurits bleek aan het einde de beste plunderaar (scores staan tussen haakjes)...wij wisten dat allang want we hebben aan hem echt een goede penningmeester :)

Daarna speelde ik met Jeroen en Katie het spel Ivor the Engine.
Schaapjes verzamelen in Wales. Het was alweer een tijdje geleden maar gelukkig was het regelboekje niet zo lastig.
Je rijdt met je treintje door Wales en vervult daar taakjes. Deze laat je uitbetalen in....juist, schaapjes.
Met 28 schaapjes bleek ik de beste schapenspaarder te zijn vandaag.

Als afsluitertje voor mijzelf een potje Las Vegas in dezelfde bezetting.
Ik moest de eerste plaats met Katie delen maar ze won op de tiebreaker.

Toen ik het Klavier verliet werd er op een tafel nog steeds fanatiek Blood Rage gespeeld, een andere tafel speelde Dominion: Intrigue.
De twee tafels met Wildcatters waren inmiddels over de helft.

Tot volgende week!

PS: Spelers: Wat is er nog meer gespeeld gisteren?

Last Edit: 1 year 10 months ago by Rob010.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 10 months ago #2

is ook nog jamaica gespeeld

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.133 seconds
21.png