emo Spelavondverslag dinsdag 26 mei 2015 (Phoenix010)

More
3 years 6 months ago #1

Vanavond 21 spelers (m/v), Met de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Ik heb een aantal spellen nog niet opgevoerd / heb een aantal spellen mogelijk gemist, controleer (morgen) even of je een spel mist dan kan ik het toevoegen.

Tot volgende week allemaal! :woohoo:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #2

Je mist nog een spelletje the City/Metropolis en een tweede ronde TTR: europa, voor de rest compleet denk ik.

Voor mij begon de avond met het kleine broertje van Caylus: Caylus magna carta. Een snelle maar nog steeds uitdagende variant op zijn grote broer. Speel daarmee een stuk vlotter, maar gisteravond niet. Wij waren blijkbaar traag en deden er anderhalf uur over. Ach we hadden het naar ons zin, dat telt :) .
Vervolgens een nieuw spel voor mij: Kraftwagen. Auto's ontwikkelen, bouwen, mee racen en verkopen. Een mooi uitgevoerde puntensalade waarin Edwin won geloof ik. Als nieuweling was ik al blij dat in de buurt was gebleven qua punten B) .

Als afsluitertje een rondje Metropolis/the city met Maurits. Ook met twee is dit leuk en supersnel!
Tot volgende week en de demo-ers veel plezier gewenst komende zaterdag tijdens Ducosim!

More
3 years 6 months ago #3

bart wrote:

Je mist nog een spelletje the City/Metropolis en een tweede ronde TTR: europa, voor de rest compleet denk ik.
Tot volgende week en de demo-ers veel plezier gewenst komende zaterdag tijdens Ducosim!

Lijstje bijgewerkt en ook van mij veel plezier op de beurs zaterdag. Laat nog horen hoe het is gegaan...

Time to create page: 0.163 seconds
4.png