emo verslag speldag 18 april 2015 Capelle

More
2 years 9 months ago #1

Hier wat sfeerbeelden van de speldag in Capelle:

Attachments:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 8 months ago #2

Zaterdag was de dag van Ultimate Carcassonne
Samen met Eveline, Michel en Maurits, durfde ik het aan om alle uitbreidingen Carcassonne bij elkaar te gooien en daardoor een heel groot spelvlak te creëren, zoals hierboven is te zien.
Was leuk en gezellig.
Halverwege stond ik op dikke winst. Helaas werden mijn horige opgegeten door de fee en konden Maurits en Eveline elk een van mijn mooie bouwprojectjes inpikken. Daarna ging het voor mij berg afwaarts. Door de hoeveelheid kaartjes werd het steeds minder overzichtelijk. Uiteindelijk na ongeveer 3,5 uur (?) spelen, liep Maurits met de winst weg. De precieze punten weet ik niet meer. Volgens mij heeft Michel of Maurits dit genoteerd.

Daarna klein spul gespeeld: abluxxen, love letter en machi koro met Saskia, Gabriel, Bart en Paul.
Erg gezellig. Met Abluxxen met 1 punt verschil op Saskia en Paul de winst kunnen pakken!

Al met al, een leuke speldag en voor herhaling vatbaar!

More
2 years 8 months ago #3

Nog even voor de volledigheid:

Gespeelde spellen van de speldag .

Kun je gelijk zien uit welke tegels bovenstaand landschap op de foto's bestaat.

More
2 years 8 months ago #4

Het was mijn eerste bezoek aan Phoenix Capelle en ik werd erg warm ontvangen! Ook heb ik leuke spellen gespeeld: Chosŏn , Formel Fun , 1865: Sardinia en Rail USA . Bedankt allemaal en ik kom snel weer eens langs. :) Groeten uit Leiden!

Time to create page: 0.156 seconds
9.png