emo Spelavondverslag dinsdag 30 december 2014 Phoenix010

More
3 years 2 weeks ago #1

Vanavond 19 spelers (m/v) met onder andere de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgend jaar allemaal!

Vanaf deze plek wens ik jullie voor 2015 een even leuk spellenjaar toe als afgelopen jaar. Mooi ook dat afgelopen jaar een hoop nieuwe spelers zijn langsgekomen. Wat mij betreft groeien we in 2015 vrolijk door :woohoo:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 weeks ago #2

Wij hebben het erg gezellig gevonden en komen zeker nog wel eens terug!
Bedankt voor het warme ontvangst allemaal.

Fijne jaarswisseling gewenst! :silly: :cheer: :silly:

More
3 years 2 weeks ago #3

Robert, jullie eigen (treinen?)spel staat er niet bij!

Hele leuke avond met party spellen :lol:
30 seconds, weerwolven, saboteur en dixit.

Ik zeg, tot de volgende spellendag 7 februari :)

More
3 years 2 weeks ago #4

was leuke avond!

30 seconds was dit maal niet met de spelletjes-kaarten editie. Dit scheelde een hoop voor mij, daardoor ging het raden goed. Helaas konden de twee teams niet op tegen het team van Lisanka, Michel en de zoon van Michel.

Voor het eerst als weerwolf gewonnen....scheelt als mensen Lisanka niet geloven, die had na 1 minuut al door dat ik weer wolf was.

Saboteur waren de dwerg rollen niet uitgedeeld (lagen nog in de trek stapel), waardoor bijna niemand er gebaat bij was om de weg af bouwen. Voor het eerst mee gemaakt....maakte het spel langdradig, zeker met (ongeveer) 12 mensen.

CamelCup voor het eerst gespeeld. Aardig spel! Bjorn gaf ons heel veel tegenstand, had het vaker gespeeld :) Doordat mijn eerste gok uitbetaalde liep ik toch 1 puntje uit en ging ik vandoor met de cup!

Tot in het nieuwe jaar!

More
3 years 2 weeks ago #5

Lisanka wrote:

Robert, jullie eigen (treinen?)spel staat er niet bij!

Hele leuke avond met party spellen :lol:
30 seconds, weerwolven, saboteur en dixit.

Ik zeg, tot de volgende spellendag 7 februari :)

Ah, dank je wel Linsanka. Ik heb het alsnog toegevoegd, inclusief de uitslag jeeeeeh. Tot de eerst volgende Phoenix010 speldag.

More
3 years 2 weeks ago #6

Ik heb net deze site ontdekt op zoek naar een leuke plek om leuke spellen te spelen.
Klinkt alsof jullie het wekelijks erg gezellig hebben!
Lijkt me leuk om een keer aan te schuiven, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste aan kan pakken?
Alvast dank! Groet, David.

More
3 years 2 weeks ago #7

David wrote:

Ik heb net deze site ontdekt op zoek naar een leuke plek om leuke spellen te spelen.
Klinkt alsof jullie het wekelijks erg gezellig hebben!
Lijkt me leuk om een keer aan te schuiven, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste aan kan pakken?
Alvast dank! Groet, David.

Hoi David,

Welkom op ons forum! Kwestie van gewoon een keer binnenlopen op een dinsdagavond in capelle of een woensdagavond in Leiden en bekijk of je het wat vindt. Eerste keer is gratis, daarna 1,50 per keer. Adres staat onder contact op de site. Oh ja, we beginnen om 19.00 uur, maar je bent later op de avond uiteraard ook welkom. Is dat voldoende?

More
3 years 2 weeks ago #8

Dank voor de info.
Moet ik me nog ergens aanmelden voordat ik langskom? Wellicht kom ik aanstaande dinsdag al wel even...

More
3 years 2 weeks ago #9

Info staat ook op: www.spelgroepphoenix.nl/index.php/eerste-bezoek
Je kan je via het forum je aanmelden (maar je wordt niet weg gestuurd, mocht dat ontschoten zijn :))
Tot dinsdag misschien!

More
3 years 2 weeks ago #10

David wrote:

Dank voor de info.
Moet ik me nog ergens aanmelden voordat ik langskom? Wellicht kom ik aanstaande dinsdag al wel even...

Hier melden is voldoende. Als je wilt, kun je een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Staat ook allemaal op de pagina waar Anneke een link voor heeft geplaatst. Je bent in ieder geval welkom. Nieuwe mensen zijn altijd welkom :)

More
3 years 2 weeks ago #11

bart wrote:

David wrote:
Dank voor de info.

Hier melden is voldoende. Als je wilt, kun je een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Staat ook allemaal op de pagina waar Anneke een link voor heeft geplaatst. Je bent in ieder geval welkom. Nieuwe mensen zijn altijd welkom :)

Oude bekenden zijn ook welkom :whistle: Ik ben vanaf dit jaar op de dinsdagen trouwens later binnen (rond 19.30 uur).

Time to create page: 0.179 seconds
4.png