emo Spelavondverslag dinsdag 23 december 2014 (Phoenix010)

More
3 years 3 months ago #1

Vanavond 14 spelers (m/v) met onder andere de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgende week allemaal! De laatste spelavond van 2014, partyspellentijd? :woohoo:

Last Edit: 3 years 3 months ago by Robert. Reason: Mistelling

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 months ago #2

Gisteren voor het eerst in 2,5 jaar weer eens Ninjato gespeeld. Ik dacht een rustig spelavondje te doen, maar Lisanka, aka the Queen of Workerplacements :woohoo: , was er ook. Laat ik nou zelf the King of Workerplacements zijn ;) , dus toch met een bepaalde druk op m'n schouders aangeschoven. Michel, Eveline en dus Lisanka waren de tafelgenoten.

Het niveau van spelen was hoog, het gespreksniveau een stuk minder. :oops: De strijd was spannend, zoals Michel al snel opmerkte werden er zeer veel huizen binnengedrongen. De wachters hadden het zwaar.

Aan het einde was ik de winnaar en aangezien dit een zogenaamde twee punten wedstrijd was, heb ik mijn voorsprong op Lisanka mooi uitgebreid. :P Zij werd wel tweede, dus de eer gered. Eveline werd als newbie derde en Michel had een zware avond, bij hem ging de alarmbellen steeds af.

Vervolgens drie rondjes Qwixx Deluxe gespeeld, daar was het Michel die liet zien hoe het moet en revancheerde met een overwinning. Ik faalde enigszins, gokken op een snelle afloop is niet altijd slim.

Fijne kerstdagen! (geen santa smilies?)

More
3 years 3 months ago #3

:lol: :lol: @ Maurits

Jaja, het was een gezellige avond B)

Nog een potje Crokinole gespeeld met Michel en dat was een groot succes :cheer:

Time to create page: 0.144 seconds
15.png