emo Spelavondverslag phoenix010 18 November

More
3 years 6 months ago #1

Vanavond 15 bezoekers, met de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Weer twee nieuwe spelers die zich hebben vermaakt! Vanavond was het nieuwe spellengehalte iets lager. De rust keert terug ;) .

Tot volgende week allemaal!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 6 months ago #2

Volgens mij waren met 16.
We hebben met Abluxxen (Linko) een toppertje in huis gehaald.
Het blijkt echt een listig spel te zijn waarbij je elkaar flink dwars kan zitten om het maar netjes te verwoorden :)

Er werd vanavond simultaan abgeluxxt. Bart en Twan speelden met Willem-Jan en Adriaan.
Ik had het te druk met mijn eigen geluxx om op te letten hoe heftig het er daar aan toe ging.
Aan mijn tafel ging het er met Saskia, Evertjan, Jeroen G. en Michel hard aan toe.
Cadeautjes zaten er echt niet in. Als je denkt dat je met 6 drie├źn veilig bent in de late fase van het spel kijk je toch raar op.
Evertjan hield het voor gezien en ging in de trein uitrusten. Eveline nam enthousiast de vrijgekomen plek in en moest aan den lijve ondervinden dat nieuwkomers soms een harde leerschool moeten doorlopen.
Eveline nam het allemaal sportief op dus ze zal het vast niet erg vinden dat ik hier opschrijf dat ze in geen enkele ronde pluspunten heeft verdiend. Volgende keer beter!

Ook gingen er al geluiden op om een heus kampioenschap Abluxxen te houden.
Dat lijkt mij een goed idee.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.268 seconds
4.png