emo Speldagverslag zaterdag 15 november 2014 (Phoenix010)

More
3 years 8 months ago #1

Vandaag 32 bezoekers (m), met om en nabij de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vandaag .

Speldagverslag is een groot woord (niet lang) maar misschien wil iemand hieronder nog een impressie geven? Mogelijk ook een foto van het spel in het zonnetje? Mag ook op Facebook. Ik vond het in ieder geval weer een leuke dag!

Tot dinsdag allemaal! :woohoo:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 8 months ago #2

Was een leuke dag, vijf nieuwe spellen gedaan.

Goed alle spellen bijgehouden Robert! (wel funny dat je dan Evolution vergeet, terwijl je dat zelf hebt gespeeld ;) )

More
3 years 8 months ago #3

Met een kort bezoek toch 3 spellen en een pizza meegepakt!
2 spellen gewonnen, wat niet vaak voorkomt...

Als evil Tuco bij Colt Express, genoeg schoten gelost, Rob had het redelijk te verduren van Lisanka en mij en met wat zakjes geld weg gelopen!
Stier zoekt bier gespeeld om te trainen voor Ducoscim
En daarna weder getraind voor Duscim, Waggle dance. Nog steeds fan!

Attachments:
Last Edit: 3 years 8 months ago by Anneke.

More
3 years 8 months ago #4

Het was zeker een gezellige dag.

5 Tribes lag op tafel toen Jeroen als vierde aanschoof. Zonder speluitleg zou hij wel even meedoen. Jeroen kwam, zag en overwon!

Eveline is ingewijd in Tac en samen met Saskia won ze (nipt) haar eerste spel van Jeroen en mij.

Nog een nieuw spelconcept van Jeroen geprobeerd. Marcel schoof ook aan. Naar mijn smaak iets te veel gokwerk, maar wel leuk. Het spel heeft al wel een naam gekregen: Gojibessen (naar het label op het doosje waar het spel tijdelijk in zat).

Verder nog voor het eerst Versailles uitgespeeld, want in Essen door tijdgebrek alleen een paar rondjes aan het spel geproefd. Typisch een geval van een spel waar ik een paar spellen nodig heb om de finesses te doorgronden.

En tegenwoordig is een speldag niet compleet zonder Abluxxen. Kate werd door Saskia gruwelijk geabluxxt. In de eindscore stond Saskia daardoor asociaal ver voor de Kate, Rene en mij.

Tot slot nog even zitten kijken bij Waggle dance. Dat moet nog maar eens op tafel komen als ik tijd heb om mee te spelen.

More
3 years 8 months ago #5

Mooi dagje weer gisteren. Op verzoek van Robert bij deze een foto van het spel in het zonnetje.

Attachments:

More
3 years 8 months ago #6

Maui wrote:

Was een leuke dag, vijf nieuwe spellen gedaan.

Goed alle spellen bijgehouden Robert! (wel funny dat je dan Evolution vergeet, terwijl je dat zelf hebt gespeeld ;) )

Lijst bijgewerkt, dat ik dat spel verdrongen heb ... ;)

More
3 years 8 months ago #7

Ziet er gezellig uit! Ik was er niet bij, ik zat enkele kilometers verderop met vrienden Roborally te spelen!

Tot dinsdag.

More
3 years 8 months ago #8

ja Roborally - leuk!!!
Volgende keer wil meedoen.
Of we spelen het in Capelle :)

Time to create page: 0.341 seconds
6.png