emo Spelavondverslag dinsdag 4 november 2014 (Phoenix010)

More
4 years 1 month ago #1

Vanavond 18 bezoekers (m/v), met de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgende week allemaal! :woohoo:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 month ago #2

Sushi Go was 2 maal.

Die 5 Gurken wil ik graag ook eens uitproberen.

More
4 years 1 month ago #3

en er is nog een traditionele Formel Fun afsluiter gespeeld

More
4 years 1 month ago #4

Gisteren Kanban op tafel gelegd. Wellicht het zwaarste spel van Essen 2014, dus ik had mij goed voorbereid, waardoor de uitleg vrij soepel verliep. Het publiek was echter niet helemaal scherp. Na een kwartier uitleg begonnen Robbert en Edwin al glazig te kijken en zijn we maar gewoon begonnen ;) .
In essentie gaat het erom om zoveel mogelijk auto's op je bordje te krijgen als er plek is en van deze auto's zoveel mogelijk verbeteringen door te voeren. Daarmee scoor je tijdens het spel veel punten. Daarnaast zijn er nodig vergaderingen waarin punten te halen zijn (als je tenminste mensen aan tafel hebt zitten) en door jezelf te trainen. Daarnaast loopt Sandra nog door te fabriek om de beste jongetjes in de klas aan te moedigen of de slechte pupillen te straffen. Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad die je speelt.
Ik leek op een mooie overwinning af te stevenen, maar tegen het einde racete Edwin mij voorbij. Het lukte mij niet meer goed om auto's te scoren en had auto's verbetert die ik niet in mijn garage had staan. Pittig maar solide spel, wat een tweede keer spelen pas echt tot zijn recht komt.

More
4 years 1 month ago #5

Gespeelde spellen lijst uitgebreid. Ik heb gisteren Samurai Spirit en Panthalos gespeeld. Twee spellen die goed te pruimen zijn. De één coöperatief (bibber) maar leuk en de ander Werkverschaffingsspel wat in eerste instantie weinig vernieuwend lijkt te zijn maar bij nader inzien erg geinig is. Waarom laat ik nog wel eens weten :)

More
4 years 1 month ago #6

Mag ik me hierbij voor de volgende keer inschrijven voor Kanban? :p

Last Edit: 4 years 1 month ago by Twan.

Time to create page: 0.205 seconds
23.png