emo Spelavondverslag dinsdag 21 oktober 2014 (Phoenix010)

More
3 years 11 months ago #1

Vanavond 19 bezoekers (m/v), met de volgende spellen :

Gespeelde spellen van vanavond .

Zijn er nog spellen gespeeld uit de kast, of waren het louter vers verworven Essen goodies? Ik heb er vast nog een paar gemist vanwege eerder vertrek. Lekker weertje trouwens :(. We (Jesse, Tirza en ik) vonden het weer reuze leuk!

Tot volgende week allemaal! :woohoo:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 11 months ago #2

Eerst een spelletje Waggle Dance gespeelt. Leuk spel! Zeker voor herhaling vatbaar.
Daarna Stier zoekt Bier, een kaartspel met biedingen en strategie...was op zich een oké spel. ( www.thegamemaster.nl/nl/spellen-stier-zoekt-bier.htm )
Daarna 1 rondje One Night Ultimate Werewolf, was grappig alleen vaker spelen om een echte mening over te hebben.

More
3 years 11 months ago #3

Ook ik speelde Waggle Dance. Blijft leuk!
En ik vond het leuk dat het door mijn medespelers ook leuk werd gevonden.
Maurits en ik hadden evenveel honing op het einde maar omdat ik 1 werkerbij minder had ingezet werd ik de winnaar.

Daarna gingen Maurits en Anneke iets anders spelen en schoven Jeroen en Eveline (hopelijk schrijf ik het goed) aan.
We speelden Quantum. Jeroen had dit opgepikt op Essen. Quantum is een vlot spel waarbij jouw ruimteschepen 5 blokjes moeten afleveren in de ruimte. Je kunt elkaar in de weg zitten maar ook aanvallen. Jeroen dropte zijn blokjes als eerste. Leuk interactief spel. Prima tussendoortje.

Tot slot speelden we nog twee potjes Cherry Picking.
Dit spel heeft inmiddels zijn weg gevonden naar vele spelcollecties van onze spelers.
Eveline werd door Jeroen snel wegwijs gemaakt en vervolgens togen we aan het werk.
Het eerste potje kwam ik nog dichtbij Jeroen. In het tweede spelletje ging het stukje minder.
Ik wilde voor de ladders gaan maar Eveline had er uiteindelijk ook een paar opgehaald. Volgende keer beter.

More
3 years 11 months ago #4

Oh die quantum wil ik al een tijdje spelen ;) toch maar eens langs komen weer :D. wegens storm en werk was het lastig ditmaal.

Waggle dance ziet er inderdaad superleuk uit :D

Last Edit: 3 years 11 months ago by SixteenFtPauly.

More
3 years 11 months ago #5

Ha Robert,

je msit in ieder geval nog eenmaal Cherry Picking en eenmaal Formel Fun

More
3 years 11 months ago #6

En Istanbul! :)

More
3 years 11 months ago #7

Spellen aangevuld! :whistle:

Time to create page: 0.212 seconds
16.png