emo Spelavondverslag dinsdag 8 juli 2014 Phoenix010

More
4 years 2 months ago #1

Vanavond 10 bezoekers (m/v), met de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgende week allemaal! :) .

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 2 months ago #2

Voor mij 5 verschilllende spellen op 1 avond

Meteen aan het begin van de avond kreeg Don Anton een pak slaag van Jeroen Escobar. Ik zat trouwens ook in de hoek waar de klappen vielen. Mijn geplande machtsovernamen in Colombia liep mis en aan de stoelpoten van de president van Mexico konden Don Anton en ik maar niet echt zagen waardoor Jeroen E. veel commando-punten kon binnentikken.
Deze uitslag schreeuwt om nog een potje :D

Daarna Fleet met Kees, die hiervoor speciaal was afgezakt uit het verre Delft, en Bas en Sander.
We speelden vanzelfsprekend met de nieuwe uitbreiding Arctic Bounty.
Bas en Sander pakten het snel en goed op maar moesten nu nog hun meerdere erkennen in de ervaren Fleeters.
Maar een volgende keer zal dat niet meer zo zijn want zo groot waren de verschillen ook weer.
Kees ving diverse vissoorten terwijl ik me beperkte tot de oesters, oesters en nog eens oesters. Die paar bergforellen in de laatste rondes waren voor de vorm.

Als intermezzo hebben Kees en ik nog een aantal potjes Crokinole gespeeld.
Het bleek een historische avond. Kees potte 4x achter elkaar een steen. Dat heb ik zelden meegemaakt.

Daarna hebben we Formel Fun gespeeld.
Het was een spannende race. Jeroen reed lange tijd onbedreigd voorop.
Robbert en ik ploeterden een beetje er achteraan.
Maar het dek geeft en het dek neemt - bij de insiders beter bekend als goed handmanagement.
Richting het einde ging bij Jeroen het tempo omlaag en pakte ik de pole position in de laatste race.
Ik had geen super kaarten maar het was voldoende om weer een overwinning te mogen bijschrijven.

Tot slot nog Las Vegas.
Robbert won overtuigend met 450 duizend. Jeroen bleef me nipt voor 340 duizend om 330 duizend.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.146 seconds
4.png