emo Spelavondverslag dinsdag 24 juni 2014 (Phoenix010)

More
4 years 3 weeks ago #1

Vanavond 13 bezoekers (m/v), met de volgende spellen:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgende week allemaal! :) .

Last Edit: 4 years 2 weeks ago by Robert.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 3 weeks ago #2

ik ben meteen aangeschoven bij Russian Railroads.
Dit spel speelde ik in het spelweekend voor het eerst en dat smaakte naar meer.
De regels zaten nog vers in mijn hoofd dus we konden meteen aan de slag.
Ditmaal was ik de enige die op het bovenste spoor reed en kon daardoor mooi en makkelijk veel punten vergaren.
Al kwam Robbert met de ingenieursfabriek (punten voor alle ingenieurstegels die je hebt) nog wel dichtbij.

Marian ging vroeg naar huis. Jeroen ging Istanbul spelen.
Met Robbert en Bart hebben we Fleet + Arctic Bounty uitbreiding gespeeld.
Er zijn nieuwe vislicenties en nieuwe boten bijgekomen maar het doel is nog steeds zo snel mogelijk de zee leegvissen met je vloot.
Bart deed dit als beste. Ik zal Fleet + Arctic Bounty volgende week weer meenemen.

Als afzakkertje Fortuna. Deze was ver weggezakt maar gaandeweg viel alles weer op zijn plek.
Bart stond gisteravond op gespannen voet met Vrouwe Fortuna en verloor kansloos.
Robbert ging er met de overwinning vandoor.

More
4 years 3 weeks ago #3

Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik mijn vrouw moest afhalen op Schiphol gister avond. En de komende 2 weken ben ik er ook niet want op vakantie! Dus tot over een paar weken dames & heren!

More
4 years 3 weeks ago #4

Fijne vakantie David!

Robert, ik telde 13 mensen, beter dan 11! :)

Ik was wat later en begon met Ralph te Crokinoleren. Hij won met 130-85 het eerste potje. Het tweede speelden we met links, wat nog best lastig is. Ik won 95-30.

Daarna Istanbul met vijf man (zonder Rob :huh: ). JeroenG hield het voor dat we klaar waren voor gezien. Ik waarschuwde nog dat het niet veel beurten meer zou duren... Met een dubbele koop bij de juwelier gevolgd door nog één was ik Robert net voor met m'n vijfde robijn.

Als afsluiter Qin, JeroenU kon het uitleggen, simpel spelletje. Wel geinig, hoewel we nu af en toe wat te lang moesten nadenken omdat we het niet goed kennen. Voor mij liep het goed, ik kon wat afpakken en raakte zelf niets kwijt. Met twee pagodes over was de voorsprong ruim. :blush: :cheer:

Tot volgende week!

Last Edit: 4 years 3 weeks ago by Maui.

More
4 years 3 weeks ago #5

DavidvD wrote:

Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik mijn vrouw moest afhalen op Schiphol gister avond. En de komende 2 weken ben ik er ook niet want op vakantie! Dus tot over een paar weken dames & heren!

Fijne vakantie!

Time to create page: 0.179 seconds
19.png