emo Spelavondverslag dinsdag 13 mei Phoenix010

More
4 years 1 month ago #1

Vanavond 15 bezoekers (m/v), komt vast door de vakantietijd. Maar de gespeelde spellen waren er niet minder om:

Gespeelde spellen van vanavond .

Tot volgende week allemaal! :)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 month ago #2

De meeste spellen die we vanavond speelden zijn onderdeel van de opgeschoonde spelcollectie.

Zo speelde ik vanavond Tobago (nieuw in Capelle) en ik vond het een leuk spel.
Daarna gingen we op expeditie naar de afgestofte K2 en ook die smaakte naar meer.
Ik verloor een bergbeklimmer die na een sprintje weliswaar de top bereikte maar vervolgens op de terugweg zonder zuurstof kwam te zitten. Ook Bas wil denk ik ook best nog eens laten zien dat hij het beter kan. Hij raakte maar liefst beide bergbeklimmers kwijt boven de 8000 meter.

Mijn Formel Fun avontuur was al voorbij voordat het goed en wel begonnen was.
Met 6 spelers is de marge klein en ik kon het hoge tempo vanavond totaal niet volgen.
Bij de eerste schifting kon ik met een tactisch juiste kaart nog net mijn auto's voor de auto van Bart zetten maar in de 2e en 3e race viel voor mijn team het doek. De finale ging tussen de dames. Anneke vertrok van pole position maar moest de overwinning aan Saskia laten.

Gelukkig viel bij Las Vegas wel alles op zijn plek en mocht ik weer een overwinning op mijn palmares bijschrijven :)

De spelcollectie van Phoenix010 is inmiddels ook weer helemaal up to date.
En ik heb al enkele, voor mij, nieuwe en intrigerende spellen zien staan die ik graag wil ontdekken.
Ik hoop dat er mensen zijn die bijv. Pantheon of Inca Empire kunnen uitleggen.

More
4 years 1 month ago #3

Inca Empire heb ik ooit wel gespeeld, vond ik en leuk spel. dus die wil ik wel voorgereiden voor de volgende speavond. misschien een andere keer caverna dan (daar had ik ook wel zin in).

Last Edit: 4 years 1 month ago by ejvandekaa.

Time to create page: 0.162 seconds
2.png