emo Spellen gespeeld op onze speldag zaterdag 3 mei (010)

More
4 years 1 month ago #1

Afgelopen zaterdag was de tweede speldag van dit jaar in Capelle (van 12.00 tot 0.14 :)). Hier vind je de spellen die deze dag bij ons gespeeld zijn (gespeelde spellen tijdens de speldag) .

Laat hieronder weten wat je gespeeld hebt en wat je er van vond. Heb je de smaak te pakken? Dinsdagavond kun je alweer bij ons terecht.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 1 month ago #2

Het was alweer 5 weken geleden dat ik bij Phoenix010 was maar ik kon het Klavier nog steeds blindelings vinden.

Gisteren om 12:15 begonnen met Letnisko.
Een spel waar je geld kan verdienen door zo slim mogelijk toeristen onder te brengen in jouw vakantiehuisjes.

Het volgende spel was Primordial Soup. Sindskort heb ik hier ook de uitbreiding Freshly Spiced van met nog meer genen om je eigen amoebes beter te kunnen helpen in de oersoep. Om het niet meteen te complex te maken heb ik een kleine selectie van deze nieuwe genen toegevoegd. Het werd een waar slagveld gisteren. Anneke's amoebes konden andere opeten. De mijne verspreiden giftig uitwerpselen en Lisanka laveerde er met movement het handigst doorheen en won nipt.

Anneke ging naar huis. Ralf en Maurits schoven aan en Puerto Rico kwam op tafel.
Dit keer liepen de zaken verrassend goed en werd ik tweede achter Maurits met 1 puntje verschil.

Tijdens het wachten op de lekkere pizza's speelden we Chicago Stock Exchange en Transamerica.
Na het eten werd Transamerica afgespeeld en werd besloten Hoogspanning te spelen.

Op mijn verzoek speelden we de kaart van de Verenigde Staten. Die had ik zelf nog nooit gespeeld. Vreemd genoeg liep het spel twee een beetje vast. Aan het einde van Periode 1 brak ik met een forse investering het ijs door de 7e stad aan te slutien. In Periode 2 ontstond eenzelfde situatie. Niemand kon een betere energiecentrale kopen waardoor het spel rondenlang een beetje voortkabbelde. Ruud sloot de 15e stad aan en daarmee eindigde het spel. Een ronde later zou periode 3 zijn aangebroken waardoor het spel zijn natuurlijk einde zou hebben bereikt. Of het lag aan de mix van 5 spelers of aan de toevallig distributie van de energiecentrales valt niet te zeggen. Zoiets had ik in elk geval nog niet eerder meegemaakt.

Als er behoefte is dan wil ik dinsdag best nog eens Hoogspanning spelen. Maar dan op bijzondere kaart. Bijv. China.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.276 seconds
19.png