emo SAR-activiteiten 2014

More
3 years 10 months ago #1

Vanaf vandaag tot het einde van het jaar zal ik een aantal nieuwsitems plaatsen in het SAR-gedeelte van onze site. Vandaag het
SAR-reglement , hierin kun je de richtlijnen vinden waarnaar wij trachten te handelen.

Volgende week een volgende post, tip van de sluier: geld!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #2

We zijn twee weken verder. waar blijft het beloofde vervolg?

More
3 years 10 months ago #3

bart wrote:

Ah een lezer! Wat leuk, ik laat je nog even in spanning. Morgenavond komt het vervolg. Echt waar :)

More
3 years 9 months ago #4

Robert wrote:

bart wrote:

Ah een lezer! Wat leuk, ik laat je nog even in spanning. Morgenavond komt het vervolg. Echt waar :)

Ietsje later als gepland B).

Halverwege 2014 is het financieel jaarverslag beschikbaar gekomen (te verkrijgen via het bestuur) hierin zagen wij (de SAR) een aardige financiële reserve staan. Vrijwel gelijktijdig kwam in het verslag van de bestuursvergadering naar voren dat een verhoging van de entreegelden en de donateurskaarten werd overwogen.

Onze opmerking / advies aan het bestuur: Een financiële buffer van eenmaal onze jaaruitgaven lijkt ons afdoende; hanteren jullie hier een richtlijn voor?

Het bestuur heeft hieruit de juiste conclusie getrokken en aangegeven dat zolang onze buffer nog groter is dan één keer de jaaruitgaven een verhoging van de prijzen niet nodig is.

Mooi voorbeeld hoe de SAR het bestuur en daarmee de stichting in balans kan houden. Als het bestuur een ander besluit had genomen dan had ik het hier ook laten weten. Dat is dan weer een aardig voorbeeld van de transparantie die we willen nastreven.

Is er nog meer? Ja hoor, die informatie plaats ik later deze maand.

More
3 years 9 months ago #5

Aha, klinkt als wijze Eerste Kamerleden die ingrijpen als er bar slecht beleid dreigt te worden ingevoerd!

Last Edit: 3 years 4 months ago by Michiel.

More
3 years 4 months ago #6

Hierbij echter nog een aantal adviezen die de SAR in 2014 gedaan heeft naar het bestuur welke over genomen zijn:

20140204-01
Spel in het zonnetje. Doe het goed of doe het niet. eventuel maak je er iets bijzonders van, bijvoorbeeld 2 keer per jaar.

Mrt 2014-1/Mrt 2014-2/Nov 2014–7
Oproep voor mensen voor demo’s/vacatures/etc. open via de website communiceren. Evt aanvullend mensen persoonlijk op de oproep attenderen.

Nov 2014-6
Bestuursamenstelling, SAR geeft goedkeuring aan 5 koppig bestuur

More
3 years 4 months ago #7

En dan hier nog twee overgenomen 2014 adviezen van de SAR:

Nov 2014 - 3 Voeg een unsubscribe toe aan de stichting correspondentie.

Mrt 2014 – 4 Zorg voor duidelijke regels omtrent het afstootbeleid van de stichting. Duidelijkheid voorkomt, met name bij gekregen spellen, verkeerde verwachtingen.Dit staat inmiddels vermeld op de stichting pagina onder "Wat doet de stichting?", "Een spel doneren of in bruikleen geven".

Last Edit: 3 years 4 months ago by ejvandekaa.

Time to create page: 0.216 seconds
13.png