emo Vrijwilligers van 010 gezocht voor sanering spelcollectie

More
4 years 3 weeks ago #1

Waarschijnlijk heeft iedereen van 010 ondertussen al gelezen over de enquete en opruimactie van de spelkasten bij Capelle. Dit komt voort uit de verhuizing van 071. Phoenix071 zal in de toekomst veel minder kastruimte hebben en dus gaan er spellen weg. Het leek de spelexperts een goed idee om ook in 010 opruiming te houden. Van de spellen die teveel zijn in Leiden, kunnen er bovendien nog een aantal naar Capelle.

Aangezien van de spelexperts niet vaak in Capelle komen en niet goed weten waar behoefte aan is en wat er allemaal gespeeld wordt, is het de bedoeling dat er een of twee tijdelijke "spelexperts" bij 010 worden aangewezen. Deze zullen samen met de spelexperts aan tafel gaan zitten om tot de selectie te komen voor Capelle. Van de spelexperts zal ikzelf aanwezig zijn en misschien ook Edwin. Dit kan gewoon in Capelle of Rotterdam en omstreken.

Dus bij deze: gezocht: een of twee vrijwilligers die dit willen doen. Het overleg over de collectie in Leiden kostte ongeveer 2 uur, dus echt heel veel tijd is dat niet. Dus wil je mee beslissen, geef je dan op in dit draadje.

Verder nog een verzoek aan iedereen in Capelle: vul a.u.b. de enquete in. Tot dusver zijn er slechts 5 reacties binnengekomen.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 3 weeks ago #2

Hoi Saskia,

Ik wil wel meehelpen met het uitzoeken van de collectie in Capelle.

More
4 years 3 weeks ago #3

ik ben niet echt een spelexpert, dus ik zal waarschijnlijk niet veel hulp zijn.
met mijn reactie (1 van de 5) heb je waarschijnlijk ook niet zo veel, heel veel "ik weet niet" ingevuld.

More
4 years 3 weeks ago #4

Hoi Saskia,

Lijkt me leuk om mee te doen!

Er staan nog een aantal spellen van mij in de kast in 010 vanaf de start vijf jaar geleden, volgens mij heb ik nog aardig in de gaten wat van wie is, vanuit een welbegrepen eigenbelang haak ik graag in.

More
4 years 3 weeks ago #5

Heb je een linkje naar die enquete? ik heb geen bericht hierover mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat ik geen donateur ben opt moment?

More
4 years 3 weeks ago #6

Het kan wel kloppen dat je de mail met de enquete niet gezien hebt, want deze was inderdaad alleen naar de donateurs van Capelle gestuurd. Om dezelfde reden kan ik de link niet op de website zetten.

Maar als iemand van Capelle (Robert? Of Bart misschien?) de link naar jou kan doorsturen via de mail, dan graag. Want we kunnen nog wel wat input gebruiken. De enquete eindigt morgenavond om 23:59, dus veel tijd is er niet meer.

More
4 years 3 weeks ago #7

Ik heb m doorgestuurd.

More
4 years 3 weeks ago #8

Dank je :-)

More
3 years 11 months ago #9

Voor wie geinteresseerd is: op Boardgamegeek kun je nu zien welke spellen er uit Capelle gaan verdwijnen. Deze hebben als status "for trade" meegekregen. Grofweg gaan er 50 spellen weg en gaan er 30 terug naar hun eigenaar. Blijven er nog ruim 100 en komen er nog een aantal spellen vanuit Leiden naar Capelle.

Last Edit: 3 years 11 months ago by bart.

Time to create page: 0.166 seconds
13.png