emo Spelweekend juni - BBQ eetwensen

More
1 year 4 months ago #1

Hoi spelletjesliefhebbers :)

Over twee weken zijn we weer op spelweekend in Gouderak. Ik ga voor jullie allemaal de BBQ (bestelling) regelen op zaterdagavond. Nu is een BBQ een groot vleesfestijn en ik kan mij voorstellen dat niet iedereen hier op zit te wachten.
Zijn er mensen met wie ik rekening moet houden met een vegetarisch menu? Hier zit in: champignon gevuld met roomkaas (3x), vegetarische grillworst, spies van suikermaïs, groenteburger, verse groentespies. Dit is dan in plaats van een vleesmenu en kost niets extra's.
Misschien zijn er ook visliefhebbers? Voor een meerprijs van 5 euro kan ik in plaats van een vleesmenu, een vismenu voor jou bestellen. Hier zit dan in: gemarineerde zalmfilet, gemarineerde pangasiusfilet, gemarineerde visspies (pangasius, victoriabaars, zalm), visstoofpotje, gemarineerde garnalenspies. Deze 5 euro dient op zaterdag voor aanvang van de barbecue CONTANT te worden betaald aan mij (Lisanka) :)

Andere wensen mogen altijd aangegeven worden. Ik zal dan kijken of ik er iets mee kan maar geef geen garanties :)
Ik bestel bij www.barbecue.nl Hier kun je ook allergenen informatie vinden of dit even navragen.

[aanvulling]
Voor de gewone vleeseter bestel ik de volgende vleessoorten: gemarineerde kipfilet, gemarineerde filetkarbonade (zonder been), gemarineerde kipspies, mexicaanse barbecueworst, grillburger. De allergie informatie hiervan is hier te vinden: www.barbecue.nl/site/assets/files/2918/s...-z_barbecue_menu.pdf

Ik doe een aangepaste bestelling, want vijf stuks vlees per persoon is erg veel. Je zult dus niet al deze vleessoorten eten, maar samen met de mede BBQ-ers hier een keuze uit maken.

Ik bestel ook een hoop verschillende salades: komkommersalade in roomsaus, gemengde rauwkost, huzarensalade, duitse kartoffelsalade, balkansalade, verse fruitsalade, tortellinisalade (pastasalade), tomatensalade, rode bietensalade, mediterraanse bulgur salade.
Dus al wil je niet teveel vlees en meer groentes, dan kun je met deze salades je lol op :)

Als ik mijn begingpost later kan bijwerken hou ik hier een lijst bij (en anders heb ik deze lijst gekopieerd verderop in het topic).

Vegetarisch
-Bart
-Brigitte
-Jeroen

Vis
-Mirjam
-Coen (schaaldieren allergie) (gemarineerde zalmfilet, 2x gemarineerde pangasiusfilet, 2x gemarineerde visspies)
-Bart V.

Andere wensen
-Johannes (geen varkensvlees)

<6 juni>De inschrijving voor andere opties is gesloten :) Ik ga de BBQ bestellen volgens bovenstaande gegevens.

Last Edit: 1 year 4 months ago by Lisanka.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 4 months ago #2

Doe mij maar vis!

More
1 year 4 months ago #3

Ik heb geen idee hoe de BBQ geregeld gaat worden maar heeft eenieder zo zijn eigen bordje? Ik wil zelf namelijk ook graag dat vismenu, alleen ik ben dus allergisch voor garnalen. Is het ook mogelijk dat om te ruilen met iemand? Als dat kan , dan houd ik me aanbevolen voor het vismenu.

More
1 year 4 months ago #4

Ik regel de BBQ :)
In principe zit al het vlees bij elkaar, behalve de portie voor mensen met een allergie, die zit apart verpakt. Zoals in dit geval dus met het vleespakket voor Johannes (zonder varkensvlees).
Ik ga vragen aan het bedrijf of ze de vispakketten apart kunnen verpakken in verband met een garnalenallergie. Ik verwacht dat dit geen probleem is. Ik kan de garnalenspies in jouw pakket vervangen door een extra gemarineerde pangasiusfilet. Dan hoef je niet met iemand te ruilen (en hoef je ook niet bang te zijn voor kruisbesmetting).

Ik heb trouwens even gekeken wat de allergenen zijn van het visstoofpotje, en dat is onder andere "Black Tiger (schaaldieren)". Ik vermoed dat je deze ook niet mag. Is het een idee dat ik voor jou dan een vispakket bestel bestaande uit: 2x gemarineerde zalmfilet, 2x gemarineerde pangasiusfilet en een gemarineerde visspies (pangasius, victoriabaars, zalm)?

More
1 year 4 months ago #5

Dat is uitstekend! Top!

More
1 year 4 months ago #6

Ik heb mijn post net nog aangepast met het volgende:
Ik heb trouwens even gekeken wat de allergenen zijn van het visstoofpotje, en dat is onder andere "Black Tiger (schaaldieren)". Ik vermoed dat je deze ook niet mag. Is het een idee dat ik voor jou dan een vispakket bestel bestaande uit: 2x gemarineerde zalmfilet, 2x gemarineerde pangasiusfilet en een gemarineerde visspies (pangasius, victoriabaars, zalm)?

More
1 year 4 months ago #7

Doe maar dat tweede met die spies. Lekker!.

More
1 year 4 months ago #8

Wat staat voor de vleeseters op het menu? Handig om te weten wat daarin zit.

More
1 year 4 months ago #9

Voor de gewone vleeseter bestel ik de volgende vleessoorten: gemarineerde kipfilet, gemarineerde filetkarbonade (zonder been), gemarineerde kipspies, mexicaanse barbecueworst, grillburger. De allergie informatie hiervan is hier te vinden: www.barbecue.nl/site/assets/files/2918/s...-z_barbecue_menu.pdf

Ik doe een aangepaste bestelling, want vijf stuks vlees per persoon is erg veel. Je zult dus niet al deze vleessoorten eten, maar samen met de mede BBQ-ers hier een keuze uit maken.

Ik bestel ook een hoop verschillende salades: komkommersalade in roomsaus, gemengde rauwkost, huzarensalade, duitse kartoffelsalade, balkansalade, verse fruitsalade, tortellinisalade (pastasalade), tomatensalade, rode bietensalade, mediterraanse bulgur salade.
Dus al wil je niet teveel vlees en meer groentes, dan kun je met deze salades je lol op :)

More
1 year 4 months ago #10

ik ben niet zo groot eter, en al zeker geen grote vleeseter. Voor mij is half pakket vis of vegetarisch genoeg, aangevuld met wat salades.

More
1 year 4 months ago #11

Jeroen, dit is voor mij erg lastig te regelen met zo'n grote groep. Ik bestel of vlees, of vegetarisch of vis (voor vijf euro extra) per persoon. Onderling uitwisselen vind ik prima. Zal ik voor jou een vegetarisch pakket bestellen? Er zijn vast wel mensen te vinden die een vleesje voor een vega onderdeel uit jouw pakket willen ruilen :) (ik bijvoorbeeld :lol: )

More
1 year 4 months ago #12

Ik eet sowieso erg weinig. Als ik twee stuks vlees opkan, is dat veel. Dus Jeroen mag best wat van mijn vleespakket mee-eten. Dan kan hij voor zichzelf vega bestellen.

More
1 year 4 months ago #13

Alleen aan vis doe ik niet, want dat lust ik niet.

More
1 year 4 months ago #14

Ik zie dat het niet zo mooi weer wordt over 2 weken... max 22 C en regen :(
www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Gouderak/4057966
Is er een alternatief mogelijk bij slecht weer?

More
1 year 4 months ago #15

Leuk, barbecue! (lekker ook)
Ik hou 't maar gewoon bij vlees.

Vraagje: Worden er ook bijgerechten besteld? Bijv. salade(s) ?
Ik wil evt. wel een koude pasta-pesto salade maken als daar animo voor is.

Time to create page: 0.280 seconds
17.png