emo Demo-ers gezocht voor de Wiskundedagen in Noordwijkerhout

More
1 year 1 month ago #1

Hallo allemaal,

We zijn op zoek naar een aantal mensen die de demo van de Nationale Wiskundedagen in Noordwijkerhout kunnen doen. Deze demo organiseren we elk jaar in samenwerking met de organisator: denkspellen.nl.

De demo is op vrijdagavond 3 februari. Start is om 9 uur (aanwezig om 8 uur) en loopt tot 12 uur 's nachts. De te demo-en spellen zijn: Vortex, Tzaar, Yinsh, Zertz, Dvonn, Kamisado, Tatsu, Patchwork en nog vele anderen. Kijk even op de website van denkspellen.nl om te kijken welke spellen er o.a. gedemo-ed worden. De demo-er als belonging voor deze demo een spel uitzoeken van denkspellen.nl.

En ja, we zijn ons ervan bewust dat dit dezelfde avond is als het spelweekend in februari. Daarom zijn we met name op zoek naar vrijwilligers die niet meegaan. Maar mocht je wel met het weekend meegaan en toch deze demo willen doen, laat het ons dan toch even weten. Dan kijken we even of we iets kunnen regelen.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
11 months 3 weeks ago #2

Het ziet er naar uit dat ik idd beschikbaar ben op vrijdagavond. Hoe zit dat met vervoer, zou ik met iemand mee kunnen rijden? Want ik moet de volgende ochtend werken (open dag op school). Dus iets eerder dan 12 uur klaar zou ook wel fijn zijn...

Ik ken alleen Yinsh en Patchwork. Maar: ik kan a.s. woensdag wel naar de spelavond komen, dus als er daar nog spellen beschikbaar zijn die ik moet oefenen kan dat.

More
11 months 3 weeks ago #3

Zouden de wiskundigen spellen als Arwright, Istanbul, Panamax of Continental Divide (of 1830) leuk vinden?

More
11 months 3 weeks ago #4

Rob, ik denk dat de wiskundeleraren deze spellen best leuk zouden vinden. Maar deze demo wordt eigenlijk georganiseerd samen met Rene van denkspellen.nl en hij levert de spellen die op deze avond gedemo-ed worden. En dat zijn dus met name denkspellen. Bedankt voor je input.

More
11 months 3 weeks ago #5

Mirjam, ik stuur je wel even een mailtje. De wiskundedagen demo start pas om 21.15 en is echt pas om 24.00 klaar.

More
11 months 3 weeks ago #6

Rob010 wrote:

Zouden de wiskundigen spellen als Arwright, Istanbul, Panamax of Continental Divide (of 1830) leuk vinden?
Nee hoor Rob, zeker niet. Spellenliefhebbers vinden die spellen leuk (en misschien zijn sommigen ook wiskundeleraar). Ik ben al vele jaren aanwezig geweest bij deze demo, en zie dat de simpele spelletjes leuk, maar lastig genoeg zijn. Mijn beeld is dat de wiskundeleraren meer ervaring hebben met puzzels (zoals de solodingen van Thinkfun en Smartgames) en dat voor velen de spellen nieuw zijn. Elk jaar is er wel weer succes met bijv. Genius en de Gipf-serie.

Last Edit: 11 months 3 weeks ago by olavf.

Time to create page: 0.171 seconds
23.png