emo Wil jij het bestuur van Phoenix komen versterken?

More
2 years 3 weeks ago #1

In de 21e eeuw is Phoenix een welvarende groep bordspel spelers. Met 2 spellocaties in de Randstad en een spelcollectie heeft Phoenix een reputatie die door het hele land bekend is. Als speler kruip je in de rol van een bestuurslid die relaties met uitgevers, spelauteurs, vehuurders, de SAR en donateurs onderhouden.
Je verzamelt Prestigepunten door gewoon regelmatig naar de spelavonden te komen en liefst ook naar de speldagen. Extra Waarderingspunten zitten verstopt in diverse missies - zoals de donateurskaart niet duurder te laten worden, of via de multimedia kanalen nieuwtjes verspreiden, of nieuwsbrieven schrijven, zorgen dat we op onze locaties kunnen blijven :)

Tot zover de luchtige inleiding...

Voor Phoenix zijn we op zoek naar nieuwe bestuursleden.
Edwin heeft de maximale tijd in het bestuur gezeten en we hebben binnen Phoenix vast nog wel iemand die op de schatkist wil passen.
Eens per jaar maak je de begroting en tussendoor hou je een oogje op de inkomsten en uitgaven van Phoenix. Nevenfuncties op Bahama's gewoon toegestaan ;)

Zelf ben ik al een jaar bijna niet meer Phoenix geweest en verbetering is niet in zicht.
Ik sta nu te ver af van wat er gebeurd bij Phoenix en maak daarom mijn plekje een jaartje eerder vrij dan gedacht.

De taken worden verder onderling verdeeld.

Dus kruip eens in de huid van een bestuurslid en stuur je interesse naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bestuurservaring is mooi meegenomen maar echt niet vereist.
Besturen is niet moeilijk - net zoals er geen moeilijke spellen bestaan.

Last Edit: 2 years 3 weeks ago by Rob010.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.139 seconds
3.png