emo spellenspektakel 12/13 november 2016

More
2 years 1 month ago #1

Ik wil iedereen erop wijzen dat er 12/13 november een gezellig SpellenSpektakel-weekend is in Eindhoven.

Als je verblijft in het Holiday Inn hotel krijg je voor 99 euro (prijs 2015) een 2 pers. kamer, dus dat is 50 euro p.p. Dat is inclusief ontbijt en 4 toegangskaartjes voor de beurs (2 pers./ 2 dagen). Het hotel is op loopafstand van de beurs en het gezellige centrum.

Zaterdagavond na de beurs gaan we (met wie dat wil) gezamenlijk ergens iets eten in het centrum. Ook dit jaar is er zaterdag (avond) weer het 'Glow" evenement waarbij er een wandelroute door de stad is en de gebouwen mooi verlicht. Ook is er in het hotel de gelegenheid om in een zaaltje tot in de kleine uurtjes door te spelen met spellen, als je op de beurs nog niet genoeg hebt gespeeld. Er is dus keus genoeg om de avond in te vullen!

Uiteraard zijn we ook op zoek naar mensen die als vrijwilliger willen helpen bij een demo-tafel op de beurs, we staan sowieso op het verenigingenplein met tafels van Phoenix, en misschien kunnen andere uitgevers nog hulp gebruiken.

Maar ook als je dat niet doet ben je van een gezellig weekend verzekerd! Wie gaat er mee?

Aanmelden als vrijwilliger kan via e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of in dit topic.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 1 month ago #2

Ik kom graag weer helpen met de demo

More
2 years 2 weeks ago #3

Het is nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk kan ik ook weer mee.

Time to create page: 0.276 seconds
18.png