emo FYI: Revenge of the Dictators. Nu op kickstarter.

More
2 years 5 months ago #1

Een tijdje geleden hadden we Blackbox Adventures op visite in Capelle met een van de laatste prototypes van hun spel: Revenge of the Dictators.
Zelf was ik die dag een van de gelukkigen die het spel heeft kunnen spelen en feedback heeft mogen geven aan de auteurs..

Onlangs heeft Blackbox Adventures de knoop doorgehakt en is er een kickstarter campagne gestart om het spel uit te brengen.
De regels zijn nog eens tegen het licht gehouden en het spelmateriaal en het artwork zijn helemaal vernieuwd.
Het ziet er allemaal keurig netjes uit.

Er zijn weliswaar vele kickstarter campagnes voor nieuwe spellen maar deze springt er wat mij betreft positief uit.
Allereerst vond ik het bijbehorende filmpje zo goed gemaakt dat het best een paar minuutjes van je tijd waard is.
www.kickstarter.com/projects/931924857/r...your-friends-rule-th

Mijn mening:
Zelf vond ik Revenge of the Dictators een leuk spel om te spelen. Het zou ook best bij Phoenix in de kast zou kunnen.
De spelers kunnen gewoon lekker samen, interactief, een spel spelen waarbij het niet al te belangrijk is wie er wint.
Je hoeft voor dit spel geen lange termijn strategie uit te pluizen of naar combo's te zoeken...dat doen dictatoren ook niet. Die leven in het moment.

Wij waren ruim een uur lang lekker bezig om elkaar op alle mogelijke manieren dwars te zitten en mijn medespelers zagen daar de lol ook wel van in. Het spel kan gespeeld worden door 2-5 spelers waarbij ik denk dat het met meer spelers leuker is omdat er dan nog meer pestkaarten op elkaar gespeeld kunnen worden. Omdat het lekker luchtig is kan dit spel prima gespeeld worden door gelegenheidsspelers, families en vriendengroepen....het is immers maar een plezierig spelletje.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 4 months ago #2

Update: Ze hebben het gehaald!
De kickstarter gaat nu de laatste 48 uur.

De spelexperts hebben besloten dit spel niet voor Phoenix aan te schaffen.
Je kunt het nog bemachtigen via: www.kickstarter.com/projects/931924857/r...your-friends-rule-th

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.147 seconds
7.png