emo Gezocht: demo-ers voor zondag 17 april (lokatie Radius)

More
1 year 10 months ago #1

Op Zondag 17 april doet Stichting Radius mee aan de kunstroute: Kunst uit Eigen Stal. In het wijkgebouw van Radius, waar wij altijd spelen, zullen verschillende activiteiten (dus niet alleen kunst) worden gedemostreerd aan de bezoekers. Aan ons is gevraagd of wij ook mee willen doen.

Nu lijkt ons dit een goede gelegenheid om Spelgroep Phoenix weer eens onder de aandacht van het Leidse publiek te brengen. Dus we zijn op zoek naar 1 of 2 mensen die op die dag een demo willen doen. De spellen die gedemo-ed worden, kunnen in overleg uitgekozen worden. We hebben een hele kast ter beschikking. Hoewel het waarschijnlijk wel een aantal spellen zullen worden met een lage instapwaarde.

De demo zal van 12 uur tot 5 uur zijn in het wijkgebouw van Radius. Eventueel kunnen we zelfs later beginnen, zodat er maar een paar uutjes zijn.

Graag hoor ik of er mensen interesse hebben om deze demo te doen.

Meer informatie over de Kunstroute "Kunst uit Eigen Stal":

KUNST UIT EIGEN STAL
Zondag 17 april 2016
Doe je mee?
Ben jij die cellist, die rapper of die straatmuzikant? Wil jij wel eens een mini-huiskamerconcertje geven? Schilder of teken je, of maak je beeldend werk en wil je dat wel eens aan buurtgenoten laten zien? Zit je in een volksdansgroep, een zangkoor of ben je singer-songwriter? Wil je voorlezen of een mini-workshop voor kinderen geven? Heb je een andere leuke activiteit? Doe dan mee!

Je kunt iets in je eigen huis organiseren. Maar misschien is je huiskamer wel niet zo geschikt. Daarom zoeken we ook locaties. Wil jij je huiskamer openstellen en buurtgenoten ontvangen? Of heb je plek in je tuin? Of kun je een zaaltje regelen in de kerk of in een school? Meld je dan aan!

fotostrip 5
Als deelnemer (optredende en locatie) kun je jouw voorkeuren aangeven. Op basis van ieders wensen proberen wij dan een goede indeling te maken.

Dus doe mee. Meld je aan, vraag je talentvolle achterbuur, vertel je vrienden en bekenden over dit plan en bedenk jouw bijdrage om de middag nóg leuker te maken. Je kunt ook simpelweg een taart bakken, foto’s maken of bij iemand helpen met de logistiek..

Ben je enthousiast? Heb je een goed idee? Geef je dan op!

Meer weten? Lees dan eerst de praktische informatie.

We hebben natuurlijk ook publiek nodig. Kom jij ook?

Alle informatie is te vinden op www.kunstuiteigenstal.nl/

Last Edit: 1 year 10 months ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 10 months ago #2

Ik heb vandaag te horen gekregen dat we voor 1 maart moeten weten of we wel of niet mee kunnen doen. Dat is niet veel tijd meer. Dus wie wil er op 17 april demo-en?

More
1 year 10 months ago #3

Op dit moment hebben we een vrijwilliger voor zeker, namelijk Rik. En mogelijk Judith of ikzelf. We doen dus mee aan dit evenement. Mochten er nog meer vrijwiligers zijn, horen we dit graag.

More
1 year 10 months ago #4

Ik wil ook wel een paar uurtjes meedoen, weet niet of ik de hele dag kan.

More
1 year 10 months ago #5

Hoi Mirjam, fijn om te horen dat je ook mee kunt doen. Tot dusver kijken of we van 12 tot 5 uur kunnen demo-en, dus de middag. Maar als je maar een paar uurtjes kan, is dat ook prima.

More
1 year 10 months ago #6

Tsja, het duurt nog 6 weken, dus geen idee of er tegen die tijd ineens andere plannen langs komen fietsen. Maar ik doe mijn best om er te zijn, we overleggen tegen die tijd nog wel hoe laat precies.

Time to create page: 0.141 seconds
4.png