emo Vrijwilligers gezocht voor de Wiskundedagen 2016

More
2 years 2 months ago #1

Er is een oproep binnengekomen voor een demo op de Wiskundedagen in Noordwijkerhout. Dit vind plaats in het Leeuwenhorsthotel op vrijdagavond 5 februari 2016. De wiskunde leraren die hier naartoe komen, zoeken meestal de regels al zelf uit, maar stellen het ook erg op prijs om wat hulp erbij te krijgen. De spellen die er gedemo-ed worden zijn vaak van de categorie puzzelen, denken, strategie. Zoals bijvoorbeeld Yinsh, Tzaar etc. Maar ook Thinkfun spellen zullen aanwezig zijn. De eigenaar van denkspellen.nl verzorgt deze avond en ook de spellen die gedemo-ed worden. De avond begint meestal rond half 8/8 uur en eindigt rond 12 uur.

We zoeken vrijwilligers voor deze avond. Meestal hebben we aan iets van 5 man/vrouw genoeg voor de avond. Als je geinteresseerd ben, laat dan even hier een berichtje achter of stuur even een mailtje naar het bestuur.

Mocht je suggesties hebben voor de spellen om te demo-en, dan horen we ook graag van jullie. De eigenaar van www.denkspellen.nl stelt onze input erg op prijs.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #2

Er hebben zich al drie vrijwilligers aangemeld: Olaf, Thea en Armand. :cheer: Wie gaat er nog meer mee?

More
2 years 2 months ago #3

Lijkt me leuk, daar zitten vast weer wat collega's!

More
2 years 1 month ago #4

Beetje ver weg nog en met een speldag in Capelle op de dag er na sla ik denk ik maar over.
Jammer want de keren dat ik bij de wiskundedagen heb mee geholpen vond ik het erg leuk om te doen.

More
2 years 1 month ago #5

Ik heb wel interesse om mee te helpen.

Spelsuggestie: Take It Easy

More
2 years 4 days ago #6

Op dit moment heb ik de volgende vrijwilligers voor deze demo:

Armand, Thea, Mirjam, Johannes en Olav.

Later deze week krijg ik meer info over de spellen die gedemo-ed worden en zal ik dit doorgeven aan de demo-ers.

Als er nog iemand meewil met deze demo, horen we dat natuurlijk graag.

More
1 year 11 months ago #7

Er is een wijziging in de samenstelling van de demo-ers: Mirjam gaat toch niet mee en Paul wel.

Dus nu zijn de demo-ers: Armand, Olav, Thea, Paul en Johannes.

De spellen die op het programma staan zijn de volgende:
· Qwixx (2 - 4 personen)
· Qwinto (2- 4 personen)
· Patchwork (2 personen)
· Doodle City (2-6 personen)
· Cacao (2 - 4 personen)
· Hive (2 personen)
· Qwirkle (2 - 4 personen)
· Hive (2 personen)
· Blokus (4 personen)
· Linko (2 - 5 personen)
· Khet (2 personen)
· Thinkfun (Rush hour shift (2 personen)| All Queens Chess (2 personen) | Laser Maze (1 persoon)| Gravity Maze (1 persoon)
· Pylos (2 personen) | Quarto (2 personen) | Quixo (2 personen)| Quoridor (4 personen)
· The Game (2 – 8 personen)

Als Back-up:
· Gipf serie, deze komen pas in april / mei op voorraad
· Tantrix

Nog niet zeker:

· Take It easy. In afwachting van een reactie van Ravensburger
· Splendor, waarschijnlijk wel. Nog niet zeker of dit op tijd geleverd kan worden

Time to create page: 0.160 seconds
3.png