emo Phoenix spelweekend: inschrijving start 1 november

More
2 years 2 months ago #1

Beste Spellenliefhebbers,

Van 1-3 april 2016 organiseert Spelgroep Phoenix weer het spelweekend in Gouderak. Wij hopen er net als vorig jaar weer een groot succes van te maken. Per 1 November opent de inschrijving voor het weekend. Vanwege de grote belangstelling verwachten wij dat het weekend snel vol zal zitten. Wacht dus niet te lang als je graag bij bent!

Net als vorig jaar zal het weekend gehouden worden op boerderij de Appelgaard in Gouderak. De verwachting is dat we de kosten gelijk kunnen houden aan dit jaar. Dit betekent dat het volledige weekend (vrijdagavond tot zondag, begin van de avond) 90 euro zal kosten. Dit is inclusief beddengoed, handdoeken, ontbijt, lunch en avondeten op zaterdag en zondag. Op zondag zal het een lichte maaltijd zijn. Het vervoer zul je zelf onderling moeten regelen. We verzorgen geen ophaalservice. Er stopt een bus voor de deur van de Appelgaard.

Zoals gezegd, kun je vanaf 1 november inschrijven. Dit gaat via een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Geef hierbij aan of je speciale wensen hebt: Ben je vegetarisch, heb je voedselallergieen, wil je graag bij dezelfde persoon op de kamer (of vooral niet)? Laat het ons weten en we houden er zo veel mogelijk rekening mee. Je krijgt dan zo snel mogelijk een bevestiging van je inschrijving. Wanneer we vol zitten, plaatsen we je op de wachtlijst.

Het is ook mogelijk om je op te geven voor alleen de zaterdag of zondag. Hiervoor zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus geef je op tijd op. De zaterdag zal 20 euro kosten en de zondag 15 euro. Dit is inclusief lunch en diner.

Wij hebben er al zin in, jullie ook?
Groetjes,

Bart, Brigitte, David, Jacqueline en Marius

Website van de Appelgaard

Last Edit: 2 years 2 months ago by bart.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #2

:woohoo: :woohoo: :woohoo:

More
2 years 2 months ago #3

zaterdag op zondag nacht op mijn computer om te mailen ;)

More
2 years 2 months ago #4

Even een reactie op wat berichten die ik voorbij zie komen:

We hebben een vaste startdatum voor de inschrijvingen ingevoerd, omdat we verwachten dat de aanmeldingen snel zullen binnenlopen. Niet iedereen leest zijn mail of dit forum even snel. Op deze manier geven we iedereen een gelijke kans om voor 1 november de informatie te lezen en te bepalen of ze meewillen.

En ja, je mag om 0.01 uur een mail sturen, maar in de loop van 1 november lijkt mij ook vroeg genoeg. Ik verwacht niet dat om 1.00 uur 's nachts het weekend volgeboekt zit :) . Vorig jaar duurde het geloof ik een dag of 10 voordat het vol zat. Mijn verwachting is wel dat het nu sneller zal gaan.

More
2 years 2 months ago #5

Natuurlijk is er wel een speldag op 31 oktober. Als je daar laat weg gaat en pas rond 24:00 thuis bent (met de trein) kun je meteen je inschrijving sturen :) :)

More
2 years 2 months ago #6

lol, toch leuk dat je even reageert op 00.01. @Saar: make it happen!!

More
2 years 2 months ago #7

Er zijn nog veel mensen wakker op dit tijdstip :) . Gelukkig is er nog plek voor de mensen die gewoon naar bed zijn gegaan. De stand van 00.30 is 13 plekken vol, nog 7 te gaan...

Snelste aanmelders B) :
1 Gabriel en Saar 00.01
2 Olav 00.03
3 Jeroen G 00.04

Bevestigingen komen later vandaag. Ik ga eerst even slapen :)

More
2 years 2 months ago #8

en, we zitten vol :ohmy: . Het heeft in totaal 13 uur en 18 minuten geduurd voordat het weekend vol zat :blink: . Alle aanmeldingen die nu nog binnenkomen, gaan naar de wachtlijst. Als er iemand afvalt, schuif je door op zijn of haar plek.

Er is nog wel plek voor daggasten, die hebben zich nog niet gemeld. Per dag is er plek voor 5 personen.

Iedereen die zich heeft aangemeld, heeft van mij een korte bevestigingsmail gehad. Heb jij die niet gehad? Vraag het dan even na bij mij.

More
2 years 2 months ago #9

Dat het zo snel vol zit lijkt me een groot compliment voor de organisatie die eerder al twee heel goed georganiseerde en gezellige spelweekenden hebben verzorgd! Gisteren op de speldag hoorde ik ook van veel mensen zeggen dat ze meteen na middernacht zouden mailen. Zelf heb ik dat dan ook maar gedaan en ik ben weer van de partij!! :woohoo:

Last Edit: 2 years 2 months ago by Rob010.

More
2 years 2 months ago #10

Ik ben ook 1 van de gelukkige!

More
2 years 2 months ago #11

Anneke wrote:

Ik ben ook 1 van de gelukkige!

Ik ben de eerste op de wachtlijst :) Helaas niet helemaal in sync dit weekend, op het moment dat ik me realiseerde dat ik me nog niet had ingeschreven bleek ik 2 minuten te laat te zijn. Ik word anders wel dag-/nachtgast, er zijn wel meer mensen die niet slapen op het weekend.

More
2 years 2 months ago #12

bart wrote:

Er zijn nog veel mensen wakker op dit tijdstip :) . Gelukkig is er nog plek voor de mensen die gewoon naar bed zijn gegaan. De stand van 00.30 is 13 plekken vol, nog 7 te gaan...

Snelste aanmelders B) :
1 Gabriel en Saar 00.01
2 Olav 00.03
3 Jeroen G 00.04

Bevestigingen komen later vandaag. Ik ga eerst even slapen :)

Jeetje, nu al vol! Ik had als een geintje gezegd, mag 00:01 ook? Maar dat iemand ook echt zo snel heeft gemaild! Wow! :blink:

Wel blij dat ik toch zelf nog om 00:30 heb gemaild, i.p.v de volgende dag. :P

Last Edit: 2 years 2 months ago by Saskia.

Time to create page: 0.176 seconds
3.png