emo Vrijwilligers demo SpellenSpektakel

More
3 years 1 month ago #1

Edit: Tekst aangepast ivm verwarring en onduidelijkheid.

Zoals jullie weten is het weekend van 7/8 november weer Spellenspektakel in Eindhoven.

We zoeken nog vrijwilligers die willen helpen met de demo. We weten nog niet precies welke spellen, maar dat kunnen we per email overleggen.

De vergoeding is niet heel erg royaal, helaas kan je er slechts een klein gedeelte van je overnachting mee compenseren.
Uiteraard zorgen wij voor toegangskaartjes en vervoer kunnen we in overleg doen door zoveel mogelijk met elkaar in een auto mee te rijden.

Vind je twee hele dagen teveel, één dag demo-en, 1,5 of alleen een halve dag kan natuurlijk ook.

Een tip is dat een overnachting in het Holiday Inn hotel bij de beurs 99 euro kost voor een 2 pers. kamer, dat is voor 2 pers incl. ontbijt en 2 dagen toegang tot de beurs. De zaterdagavond wordt in het hotel ook nog volop gespeeld dus dat beloofd een gezellig weekend!
Misschien kunnen mensen via dit topic en op de spelavonden in contact komen met elkaar en samen een kamer delen?

Wil je ook mee, laat dit dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we overleggen op de mail verder.

Last Edit: 3 years 1 month ago by Bridget.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 month ago #2

Mailwisseling ging over demoën van Alchemisten en El Gaucho op SpSp (niet op ducosim). Mogelijk is dit niet meer up to date?

Last Edit: 3 years 3 weeks ago by GabiGames.

More
3 years 1 month ago #3

Ter verduidelijking. Brigitte heeft hierboven vermeld dat de vergoeding nihil is. We hebben gemerkt dat de term nihil verwarring schept. Er is wel een vergoeding, maar dit zal niet veel zijn en die zal na ratio (oftewel, hoeveel je demo-ed) onder de demo-ers worden verdeeld.

Wat reiskosten betreft, hanteren we waarschijnlijk hetzelfde als bij het demo-en voor Ducosim. Er is reiskostenvergoeding na ratio van hoeveel men demo-ed en op basis van de kosten zo laag mogelijk houden. oftwewel, met elkaar meerijden indien mogelijk.

Last Edit: 3 years 1 month ago by Saskia.

More
3 years 1 month ago #4

Heb best grote auto. Als mensen geen hele grote koffers meeslepen kunnen 6 mensen mee, anders 5. Ik rij als ik ga demoën.

More
3 years 1 month ago #5

Ik kom graag anderhalve dag demoën, zoals al per mail aangegeven. :)

More
3 years 1 month ago #6

Ik demo ook en Marius ook. In ieder geval één halve dag, misschien 2, om het rooster weer kloppend te kunnen maken.

More
3 years 1 month ago #7

Ik kom ook!
Moet Essen al aan me voorbij laten gaan. Dan wil ik dit niet laten schieten.
Kan en wil graag beide dagen meehelpen met de demo's.

More
3 years 4 weeks ago #8

Rob010 wrote:

Ik kom ook!
Moet Essen al aan me voorbij laten gaan. Dan wil ik dit niet laten schieten.
Kan en wil graag beide dagen meehelpen met de demo's.
Als Rob komt, kom ik ook :lol:
Ik wil ook wel een dag helpen of twee halve dagen.
Vind het hotelarrangement ook wel interessant. Is er een niet-snurker die zijn kamer wil delen? ;)

More
3 years 4 weeks ago #9

Ik ga zaterdag heen, zondag terug. Katie gaat ook mee en we overnachten in het Holiday Inn. Geen demo, maar wel eventueel vervoer: Als er mensen willen meerijden zou ik met auto kunnen gaan. Er kunnen dan nog 3 man mee.

More
3 years 2 weeks ago #10

Ik had me al enige tijd geleden per mail aangemeld maar nog niet op de website.
Ik ga kom graag anderhalve dag demo-en :cheer:

More
2 years 11 months ago #11

Ik kan de zaterdag demo-en en zondag tot de familie arriveert, lijkt op 1,5 dag. Wat en waar horen we neem ik aan binnenkort. Ik zal ook nog een mailtje sturen. Gelijk het draadje weer gereanimeerd :)

More
2 years 11 months ago #12

Ik kan ook 1 dag demo en op de zondag.

More
2 years 10 months ago #13

We zijn nu druk bezig met de vrijwilligers indelen en overleggen wie, wat en waar en zo.
Zijn er nog meer mensen die interesse hebben ook mee te doen?

Nog aan aanvulling:

We willen zaterdagavond met de mensen van de demo uit eten, dagjesmensen kunnen zich uiteraard ook aansluiten?
Correctie: restaurant weten we nog niet. Misschien een pizzeria?

Laatste tip:
Eén dag retour met de trein kan voor een speciale aanbieding ivm Glow. 21,- retour.
Maakt niet uit vanaf waar je vertrekt.

Brigitte

Last Edit: 2 years 10 months ago by Bridget.

More
2 years 10 months ago #14

Misschien dit voor een dagretour: Tickets bij de HEMA

More
2 years 10 months ago #15

Zijn er nog mensen die willen meerijden?
Ik rijd een Seat Alhambra.

Time to create page: 0.443 seconds
22.png