emo Evaluatie Spelweekend

More
3 years 5 months ago #1

Er is al aardig wat geroepen over het spelweekend. Vooral veel lovende woorden :) . We zijn toch wel benieuwd of ..

jullie nog verbeterpunten zien
aspecten die we vooral niet moeten veranderen
Nieuwe onderdelen die we kunnen oppakken (programma of gewoon lekker vrij spelen?)

Laat je horen!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 5 months ago #2

Vrij spelen! Hoewel, een kwis-show (30 seconds, time's up) kan leuk zijn. Prijzentafel waar mensen spellen inleggen die andere weer kunnen winnen.

Verlichting in de algemene speelruimte, misschien niet iets waar de verhuurder wat aan zal doen, misschien heeft er iemand een bouwlamp?

Meer gebruikmaken van de verschillende speelruimten zodat de algemene ruimte niet overvol en over-luidruchtig wordt. De niet primaire speelruimtes vervolgens tijdig verlaten (opeen redelijke tijdstip, uurtje of half 11)

Fijn dat het volgend jaar weer op dezelfde locatie is.

Last Edit: 3 years 5 months ago by Robert.

More
3 years 5 months ago #3

Je kan je opmerkingen ook sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je het liever niet openbaar op het forum wilt plaatsen.

More
3 years 5 months ago #4

Super georganiseerd.
Duidelijke communicatie vooraf en tijdens weekend.
Hopelijk kunnen we volgend jaar ook lekker buiten spelen.

Ook ik zie wat extra licht in de speelruimte als een easy-win.
Idem in gebruik maken van andere speelruimtes tot een afgesproken tijd.
Slaapruimte was prima. Al ben ik er maar een paar uurtjes geweest.
Oh en de douche in mijn slaapruimte had een uitdaging met de afvoer.
Het water liep daar niet spontaan naar toe. Maar de douche was verder goed en verkwikkend.

Tijdens het chinees buffet was het dit jaar woekeren met de ruimte.
Volgend jaar een beetje beter plannen met eindtijd van spellen :)

Ik heb een hele mooie herinnering aan dit spelweekend overgehouden...en een slaaptekort :)

More
3 years 5 months ago #5

Ik ben erg enthousiast over het spelweekend. Het was super en ook super georganiseerd.

Er waren wat tekorten met de boodschappen, maar ik vind dat de organisatie dat snel heeft opgepikt en goed heeft afgehandeld. Dus wat mij betreft, prima! :cheer:

Lokatie was fantastisch, bedden heerlijk om in te slapen. Fijn was ook dat de deuren ook echt goed afsloten tussen apartementen en het geluid buitensloten.

Enige punt wat ik kan bedenken voor verbetering is de verlichting. Volgende keer moeten we even van tevoren kijken wat we kunnen met het meenemen van extra lampen die goed licht geven. De lampjes uit de slaapkamers gingen wel, maar het was nog steeds vrij duister. Verder alles top! :woohoo:

More
3 years 5 months ago #6

was inderdaad top!

quick win: meenemen van 1 of 2 kampeertafels voor de extra speelruimtes

More
3 years 4 months ago #7

Vrij spelen vind ik prima. Het eten was dat ook; met programma-onderdelen is het lastig(er) om lange spellen te spelen.

En nog niet eerder genoemde punt van verbetering vind ik de bereikbaarheid per (openbaar) vervoer. De locatie is momenteel bereikbaar per openbaar vervoer, maar alleen via een bus die een keer per uur gaat. Dat vraagt mijns inziens om betere communicatie tussen mensen met een auto en mensen die mee willen rijden.

Om half 11 al de niet-primaire speelruimtes verlaten? Hadden mensen er dan last van dat we op vrijdagnacht tot rond vijven door speelden in een andere zaal?

Qua meegenomen spellen zat het wel goed denk ik. Hoewel, moest Stef Stuntpiloot nou echt mee? :P

More
3 years 4 months ago #8

Beide weekenden waren top!
Fijn dat bij de laatste locatie er na 22:30h alleen in de grote zaal wordt gespeeld waardoor mensen die meer slaap nodig hebben rustig kunnen slapen.

Georganiseerde activiteiten hoeft voor mij niet. De quiz van het eerste jaar was leuk en vrij om in te vullen en wanneer. Hoeft dus niet het spelen van (spellen) te beïnvloeden.

Ik heb geen gebruik hoeven maken van OV maar ik weet dat meerdere mensen hadden aangeboden om mensen van het station op te halen. kwestie van persoonlijk contact met die mensen opnemen lijkt mij.
Bushalte was heel dicht bij het huis dat is wel makkelijk.

Iets meer ruimte om rustig te kunnen eten en je bord niet tussen de spellen te hoeven neer zetten is wel fijn. Misschien het buffet volgende keer in de keuken neer zetten?
Scheelt in elk geval weer een tafel.

Heb in elk geval al weer zin in volgend jaar :) :silly: :lol:

More
3 years 4 months ago #9

Top weekend! Volgend jaar wil ik weer mee :silly:

Wat Rob zegt: Super georganiseerd en duidelijke communicatie vooraf en tijdens weekend. Ideale locatie qua slaapruimte, veel kleine slaapruimtes en veel sanitair! De kamers vond ik ook aardig geluidsdicht. En ik was blij met de last-minute slaapoplossing ;) Wat mij betreft mag het Chinees vervangen worden door een andere maaltijd (ben niet zo van de Chinees), maar het is wel lekker makkelijk en vast goedkoper dan andere opties.

Zoals al eerder gezegd is verlichting in de grote zaal (en waarschijnlijk ook andere ruimtes als je daar nog een tafel bij wilt zetten) een punt. Volgend jaar dus zelf extra licht meenemen (en misschien een verlengsnoer/stekkerblok).

De grote ruimte is erg druk als we daar met zijn allen gaan zitten. In de twee kleine huiskamers kan qua ruimte prima een tafel bijgezet worden. Op die manier verdeel je alle spelers over drie ruimtes en is het in elke ruimte goed te spelen. Iemand opperde om een opklapcampingtafel mee te nemen, maar buiten stonden ook een aantal fatsoenlijk tuintafels die hiervoor gebruikt zouden kunnen worden. Verwacht niet dat we het weekend van 1 april al buiten kunnen spelen (maar je weet het nooit in Nederland).

De achterste twee speelruimtes om 22.30u verlaten vond ik ook een prima idee voor de mensen die vroeg willen slapen. Volgens mij had de middelste ruimte ook een open trap naar twee slaapkamers waardoor mensen die daar sliepen ook snel last hadden van het geluid. De grote ruimte kon met een deur goed afgesloten worden om de speelherrie te dempen.

Last Edit: 3 years 4 months ago by Lisanka.

Time to create page: 0.257 seconds
21.png