emo Napret spellenweekend

More
2 years 9 months ago #16

Zondag

Zondag: de dag dat de vermoeidheid door slaapgebrek zijn tol bij velen begon te eisen. Dat begon al in de ontbijtzaal: tot 10 uur was ik de enige aanwezige. Daarna begonnen de mensen geleidelijk binnen te druppelen. Vandaag hadden we ook twee verse spelers: Michel en Anneke.
Met Anneke, David en Saskia begon ik met het Dorp, incl. de twee uitbreidingen. Persoonlijk vind ik de haven uitbreiding een leuke toevoeging die het toch wat slappe reizen sterk vervangt. Aansluitend Roll for the galaxy met Eugene en David. Eugene won, als ervaren race for the galaxy speler, met gemak.
Mijn laatste spel werd Terra Mystica (wat zeker 4 keer gespeeld is tijdens het weekend). Hierbij was al snel duidelijk dat Edwin oppermachitg was en Jeroen niet mee deed. De strijd ging uiteindelijk om de tweede plek. Die wist ik van Robbert te winnen.

Ondertussen liep het tegen zessen en begonnen de eerste mensen al te vertrekken. Voor de meesten nog eerst een lekker soepje van onze kok Jacqueline. Na het eten begon de echte uittocht goed op gang te komen. Iedereen ging vermoeid maar voldaan en gelukkig naar huis toe. Ik heb erg genoten en kijk alweer uit naar volgend jaar. Wat mij betreft doen we dit nog vele jaren!

Voor de statistici: 19 verschillende spellen gespeeld, in totaal 23 potjes.

Last Edit: 2 years 9 months ago by bart.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 9 months ago #17

Volgende keer foto's op vrijdagavond / zaterdag maken zien we er wat sprankelender uit :)

Erg leuk weekend, goed geregeld en goede locatie. Hulde voor de organisatie! Volgend jaar wil ik dezelfde kamergenoot kan dat? :)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.130 seconds
5.png