emo even voorstellen (071)!

More
3 years 3 months ago #1

Hoi Allemaal

ik ben Rene, 30 jaar uit alphen aan den rijn. In het verleden heb ik een magic verslaving gehad, en na dat op te hebben gegeven een paar jaar niet echt meer spellen gespeeld. Vorig jaar speelde ik voor het eerst weer een goed spel (carcasonne) en sinds dien is mijn liefde voor spellen weer terug gekomen. Maar omdat het altijd lastig is mensen te vinden om mee/tegen te spelen zou ik graag eens langs komen. dit zou zijn op Woensdag 25 Maart. (en misschien neem ik mijn vaste spelletjespartner mee maar die mag dan zelf zich voorstellen B) )

Mijn eigen collectie is:

Pandemic + in the lab
Forbidden desert
stone Age
Caverna
Ticket to Ride Europe
Carcasonne
Mage Wars + Druid & necromancer expansion

Ik hoop vele van jullie de 25e in Leiden te ontmoeten!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 months ago #2

Hallo Rene,

Je bent van harte welkom. Er komen nog twee mensen uit Alphen a/d Rijn regelmatig naar onze spelavonden. We zien je graag op 25 maart :)

Saskia

More
3 years 3 months ago #3

Welkom, Rene. Leuk dat je erbij komt!

More
3 years 2 months ago #4

Hallo Rene,

Leuk dat je er ook bij komt!

Ik ben ook nieuw, dus wilde me ook net even gaan voorstellen.Ik ben Djoeke, 31 jaar en ik was al langer op zoek naar een spelvereniging. Tot nu toe ben ik naar de afgelopen speldag en naar een spelavond in Leiden geweest. Dat is goed bevallen.
Ik ken nog niet zoveel spellen naast Carcasonne en Machiavelli maar ik ben benieuwd naar wat er allemaal in de kast staat. :)

Tot woensdag!

More
3 years 2 months ago #5

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 2x langsgeweest bij de spellenavond in Leiden, maar bij deze toch nog even een officiële introductie op het forum :) Ik ben dus Sander en omdat ik van mening ben dat ik te weinig mensen in mijn vriendenkring heb om bordspellen mee te spelen ben ik een maandje geleden voor het eerst langsgeweest bij Phoenix. Ik vond het de eerste keer erg leuk, net als de marathonsessie Cuba Libre van vorige week. Ik hoop regelmatig langs te komen om nieuwe spellen uit te proberen en leuke mensen te leren kennen. Volgende week ben ik er weer bij! Hieronder een (bescheiden) lijstje van een aantal spellen die bij mij in m'n kast staan:

- Ticket to Ride: Nordic Countries
- Flash Point
- Mr. Jack + Uitbreiding
- Mr. Jack New York
- Carcassonne
- Machiavelli
- Lost Cities
- Kolonisten

Groetjes,
Sander

Last Edit: 3 years 2 months ago by Sander.

More
3 years 2 months ago #6

Welkom Sander. We zijn blij je bij Phoenix te kunnen begroeten :) . Nog veel speelplezier!

More
3 years 2 months ago #7

Hallo allemaal,

Even voorstellen: Ik ben Edwin, 24 jaar. Het lijkt me leuk om eens aan te schuiven op één van jullie spelavonden, wat mij betreft volgende week op de 22ste in Leiden. In tegenstelling tot anderen in dit topic is het voor mij een tijd geleden dat ik mij aan de bordspelletjes e.d. gewaagd heb, maar daarom des te leuker om weer eens ouderwets een avondje spellen te proberen :)

Misschien tot dan!

More
3 years 2 months ago #8

Hallo Edwin,

Je bent van harte welkom! We hebben heel veel spelletjes, dus je kan je hart ophalen. We zien ernaar uit je volgende week in Leiden te begroeten :)

Time to create page: 0.201 seconds
22.png