emo Voorpret Spellenweekend

More
2 years 10 months ago #16

Ik doe ook graag mee met 18EU is daar nog plek voor? Verder wil ik graag 1846 een keer spelen. Outpost neem ik mee.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 10 months ago #17

Robert wrote:

Ik doe ook graag mee met 18EU is daar nog plek voor? Verder wil ik graag 1846 een keer spelen. Outpost neem ik mee.
Zo niet, dan spelen we het gewoon nog een keer.
Volgens BGG is 18EU voor 2-5 spelers, maar "best with 5, recommended with 3-5". Dus dan is 6 een beetje veel. We vinden wel een oplossing :)

Heb jij 1846? Anders neem ik die wel mee.

More
2 years 10 months ago #18

pijll wrote:

Robert wrote:
Heb jij 1846? Anders neem ik die wel mee.

Die heb ik niet, fijn als jij 'm meeneemt!

More
2 years 10 months ago #19

Rob010 wrote:

Mirjam wrote:
Ik ga op spelweekend en ik neem mee:

Smallworld
Game of Thrones
Ursuppe
Hispania

Is er nog iemand die met de auto vanuit Leiden gaat op vrijdagmiddag/avond?

Heb je ook de 'Freshly spiced' uitbreiding van Ursuppe - ik anders wel en ik doe graag mee!

ja, die heb ik, zit er al in!
Is er nog iemand met een plekje in de auto?

More
2 years 10 months ago #20

Robert wrote:

Wat betreft de 18EU sessie, die is w.m.b. op zaterdagnamiddag/avond aangezien ik al een andere spelafspraak heb voor de ochtend/voormiddag. Laten we als richttijd 16 uur aanhouden, anders op zondag.

More
2 years 10 months ago #21

Zijn er nog meer mensen die hun lijstje met mee te nemen spellen in dit draadje willen zetten? Want dan kunnen we voorkomen dat niet iedereen alles dubbel of driedubbel meeneemt. Tot dusver zie ik erg weinig lijstjes vergeleken bij vorig jaar. :blink:

More
2 years 10 months ago #22

Ik dacht het volgende mee te nemen:

- 18EU
- Dominant Species
- Nations
- Arkwright

More
2 years 10 months ago #23

Ik neem waarschijnlijk mee:
- 1825 unit 1
- 1846
- 1860 met uitbreiding
- Tichu

More
2 years 10 months ago #24

Saskia wrote:

Zijn er nog meer mensen die hun lijstje met mee te nemen spellen in dit draadje willen zetten? Want dan kunnen we voorkomen dat niet iedereen alles dubbel of driedubbel meeneemt. Tot dusver zie ik erg weinig lijstjes vergeleken bij vorig jaar. :blink:

Ik kan nog geen beslissing nemen. Keuze stress :) . Ik neem in ieder geval Village en Brugge mee, Saskia. Dat scheelt jouw op de misschien lijst. Village met de haven is trouwens wel een aanrader ;) .

More
2 years 10 months ago #25

Bart, neem je de herberg er ook bij mee? die kon ik erg waarderen vorige keer...
van kroeg naar stadhuis en weer terug ;) net echte politiek

More
2 years 10 months ago #26

Anneke wrote:

Bart, neem je de herberg er ook bij mee? die kon ik erg waarderen vorige keer...
van kroeg naar stadhuis en weer terug ;) net echte politiek

Uiteraard! Die zitten allemaal in dezelfde doos, dus ik kan ze onmogelijk vergeten :)

More
2 years 10 months ago #27

Ik zit alleen met een dubbele agenda de 28ste.. ik ben er rond 15 uur in de middag.. We zullen zien welke 18XX er gespeeld wordt dan..

More
2 years 10 months ago #28

Saskia, waggle dance wil ik graag spelen, kun jij die meenemen? (of iemand anders)
Spellen die ik graag wil spelen die ik zelf niet heb, kan iemand deze meenemen? Egizia, Puerto Rico en Dixit.
Of gaat de kastinhoud van 010 ook mee? :lol:

Ik heb zelf in mijn kast staan om mee te nemen:
-30 seconds
-splendor
-ninjato
-stone age met uitbreiding
-sneaks&snitches (coup royal heet mijn versie)
-saboteur
-cherry picking

Graag speel ik ook nog Istanbul (maar wordt meegenomen door Jac) en Ticket to Ride Europe (wordt meegenomen door Johannes).

More
2 years 10 months ago #29

Ik kom alleen zaterdag met OV tenzij er iemand op zaterdag met een auto uit Den Haag of Delft rijdt.
Dat betekent dat ik uiterlijk 2230 moet stoppen (de laatste bus gaat om 2254 naar Gouda)
Ik sluit mij graag aan bij enige 18xx die die dag gespeeld wordt. Liefst in de ochtend al beginnen. Ik kan eventueel 18SX nog wel meenemen.

More
2 years 10 months ago #30

bart wrote:

Ik kan nog geen beslissing nemen. Keuze stress :) . Ik neem in ieder geval Village en Brugge mee, Saskia. Dat scheelt jouw op de misschien lijst. Village met de haven is trouwens wel een aanrader ;) .

Dat van keuze stress ken ik. Maar fijn van Brugge en the Village. Dan kan ik die in ieder geval weer thuislaten. Ik geloof dat ik zowieso al veel meesjouw.

Neemt iemand nog Puerto Rico en Funkenschlag mee? Moeten er toch eigenlijk ook wel zijn! ;)

Time to create page: 0.216 seconds
6.png