emo Mezelf (her)introduceren (071)

More
3 years 7 months ago #1

Hoi allemaal,

Ik ben Jasper, 26 jaar, heb geschiedenis gestudeerd en werk nu op een "werkervaringsplek" op een school hier in Leiden. Een aantal jaar geleden was ik korte tijd een actieve donateur bij Phoenix, maar door andere verplichtingen (studentenvereniging en voetbal) kwamen de woensdagavonden al snel niet meer goed uit.

Nu het voetbal op woensdagen voor langere tijd niet door kan gaan lijkt het me een goed idee om weer eens langs te komen. Ik wil daarbij ook graag mijn eigen prototype door mensen laten testen. Mijn prototype is gelukkig een "filler" spel dat steeds met mijn vrienden niet langer dan 10 minuten of misschien een kwartier duurde, en ook heel snel uit te leggen is, dus daar zijn vast wel mensen voor te vinden na of voor het spelen van een langer spel?

Zijn er nog spellen in mijn collectie ( link ) die mensen eens willen spelen? Dan wil ik die best meenemen namelijk.

Hopelijk tot morgen. :)

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 7 months ago #2

Hoi Jasper,

Ik ben benieuwd of wij elkaar kennen? Hoe lang ben je niet geweest?
In ieder geval tot morgen, ik heb geen voorkeur welk spel op tafel komt, we zien wel.

Groetjes, Bridget

Ps heb je gezien waar we tegenwoordig spelen? Buurtcentrum Morschwijck, Topaaslaan 19.

Last Edit: 3 years 7 months ago by Bridget.

More
3 years 7 months ago #3

Leuk dat je weer terugkomt, Jasper. Je bent van harte welkom :-). Tot morgen!

More
3 years 7 months ago #4

Tot vanavond!

Time to create page: 0.274 seconds
14.png