emo Belangrijke wijziging NK Genius 2014

More
3 years 1 month ago #1

Stichting Spelgroep Phoenix gaat in samenwerking met White Goblin Games het Nederlands Kampioenschap Genius organiseren. Het toernooi wordt gehouden op de Kerst-speldag in Leiden 27 december 2014.

Spelers kunnen zich aanmelden via e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Inschrijving en aanvang van de dag is om 12.00 uur, hierna is gelegenheid om Genius te oefenen (of een ander spel te doen op de speldag die ook tegelijkertijd in het Buurtcentrum gehouden wordt).
Aanvang van het toernooi 13.00 uur.
De winnaars plaatsen zich meteen voor de finaletafel die start om 14.00 uur.
Prijsuitreiking uiterlijk 15.00 uur en daarna nog volop spelgelegenheid op de speldag!

Er is echt een hele mooie prijs door WGG beschikbaar gesteld, dus doe mee!

Spelgroep Phoenix kun je vinden in
Buurtcentrum Morschwijk,
Topaaslaan 19 in Leiden

De speldag is de hele dag van 12.00 tot 23.59 uur.

Last Edit: 3 years 4 weeks ago by Bridget.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 month ago #2

Er is meer info over het NK Genius bekend. Je kan je alvast opgeven als je mee wilt doen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Korte opfrisser: De Speldag is 27 december in Buurtcentrum Morschwijk, Topaaslaan 19 in Leiden. Behalve het NK zijn er de hele dag allerlei spellen te spelen, er is keus genoeg.

Toernooisysteem
We hebben de opzet van het toernooi sterk vereenvoudigd.
Iedereen speelt één ronde, de winnaars gaan naar de finaletafel.
Voor de winnaar van de finale is door White Goblin Games een mooie prijs beschikbaar gesteld!

Aansluitend is iedereen van harte uitgenodigd om mee te spelen op de speldag.

Voor een bedrag van 7,50 kun je chinees blijven eten, maar er zijn ook winkels in de buurt.
De speldag is tot 23.59 uur 's avonds!

Last Edit: 3 years 4 weeks ago by Bridget.

More
3 years 4 weeks ago #3

Deze nieuwe opzet geeft mij het idee dat geluk nu een te belangrijke rol speelt om de winnaar te bepalen. Welk voordeel krijgen wij ervoor terug die tegen dit nadeel op weegt?

More
3 years 4 weeks ago #4

Een hele mooie prijs?

En meer gelegenheid om van de rest van de speldag te genieten ipv de hele middag een lang toernooi?

More
3 years 3 weeks ago #5

Hoi

Hoe kan ik oefenen online? Ik wil graag meedoen maar heb het spel nog maar 1 keer gespeeld.
Groetjes,
Marianne

More
3 years 3 weeks ago #6

Marianne wrote:

Hoe kan ik oefenen online? Ik wil graag meedoen maar heb het spel nog maar 1 keer gespeeld.
Hoi Marianne,
Er is een app voor Android én ios en je kunt tegen andere spelers spelen op bijv Brettspielwelt, tegen de computer kan o.a. op ingeniousgame.com/play-online/ . Voor alles geldt: de internationale naam is Ingenious !

Succes

More
3 years 3 weeks ago #7

Organisatie,
Is mijn hulp gewenst vóór 12 uur? En indien nodig (om aan het juiste aantal spelers te komen) wil ik ook wel meespelen.

Tot zaterdag,
Olav

More
3 years 3 weeks ago #8

Voor 12 uur verwachten we niet veel / geen mensen, het toernooi begint later.

Medespelers wel nog steeds welkom!

More
3 years 3 weeks ago #9

Ik heb me ingeschreven voor het NK Genius maar ik heb ook 1826 op het programma staan (starten ze om 13:00 mee) en ik weet niet hoeveel inschrijvingen er inmiddels binnen zijn maar anders kies ik liever voor de 18xx aangezien het NK Genius later van start gaat..

Groeten van Anton

Time to create page: 0.172 seconds
6.png