emo OPROEP: Hulp gezocht voor NK Genius op 27 december 2014

More
3 years 4 months ago #1

Spelgroep Phoenix gaat in samenwerking met White Goblin Games het Nederlands Kampioenschap Genius organiseren.
Dit toernooi zal plaatsvinden op de laatste speldag van het jaar:
27 december 2014 in bij Spelgroep Phoenix in het buurtcentrum Morschwijk te Leiden.
We streven naar een aantal van minimaal 24 en maximaal 40 deelnemers.

Om alles goed te laten verlopen zijn we op zoek naar:
- 2 scheidsrechters (m/v)
- 1 toernooileider (m/v)
- 1 inschrijfcoordinator (m/v)

De inschrijfcoordinator zal vanaf volgende week in actie komen.
De inschrijfcoordinator gaat het account NKgenius2014(at)gmail.com beheren waar de spelers zich gaan aanmelden.
Je schrijft ze in en geeft antwoord op eventuele vragen.
Alles bij elkaar zal dit een aantal uren per week in beslag nemen. In het begin wat meer en aan het einde wat minder.

De scheidsrechters en toernooileider zijn nodig op 27 december van 11 uur tot 17 uur.
Voor deze rollen is het nodig dat je de spelregels van Genius heel goed kent.
Ook help je mee om de speelruimte klaar te zetten en het spelmateriaal te controleren op volledigheid.
Na afloop van het toernooi help je mee om alles netjes op te ruimen.

Heb je interesse, zin en gelegenheid om Phoenix hiermee te helpen laat het ons dan zsm via het forum weten of stuur een reactie naar NKgenius2014(at)gmail.com

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 4 months ago #2

Hi,
Op de speldag zelf wil ik graag gewoon kunnen spelen. Maar als jullie die dag voor 12uur hulp nodig hebben (mensen inschrijven bv) dan wil ik graag helpen.

More
3 years 4 months ago #3

Ik kan toernooileider zijn. Heb dat ook bij het NK Kolonisten gedaan en dat is best leuk.

Gitte, ben jij weer beschikbaar als scheidsrechter en assistent toernooileider?

More
3 years 4 months ago #4

Als ik dat van een afstand (lees: via internet/mail/telefoon) kan doen, wil ik de rol van inschrijfco├Ârdinator wel op me nemen.
Op de dag zelf ben ik wel aanwezig, maar wil ik vooral spelen (vroeger komen is geen probleem).

More
3 years 4 months ago #5

Ik houd inmiddels de inschrijvingen via de website en het emailadres al in de gaten.

Alleen op de dag zelf nog hulp nodig. Ik zie dat Olaf en Judith zich aanmelden om dat evt. te doen?
Als ik dan van te voren de namen van de inschrijvingen doorgeef, kunnen jullie op de dag zelf mensen ontvangen en afrekenen?

Verder laat ik de organisatie aan Rob over wie zich nog meer aanbied en voor welke taken...

More
3 years 4 months ago #6

Hi,

Had gister al met Paul besproken dat ik met de inschrijvingen en betalingen op de dag zelf zou gaan helpen.
Ik had in mijn vorige post al aangegeven dat ik tot 12 uur graag wil helpen. Begreep dat de inschrijving waarschijnlijk tot half 1 zal zijn. Dat is oke (al zou ik liever om 12uur al starten met spelen) maar na half 1 stop ik echt en wil ik gaan spelen.
Sorry, de speldag gaat mij vooral om het spelen zelf.

More
3 years 4 months ago #7

Echt nog niemand voor de rol van scheidsrechter?

Time to create page: 0.198 seconds
13.png