emo Spelweekend: daggasten kunnen t/m 14 maart aanmelden

More
3 years 7 months ago #16

Bart, kan je dat in de topictitel ook aangeven? Ik kan hem niet wijzigen.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 7 months ago #17

Mag ik hier ook een slaapkamer reserveren? Gitte en ik willen graag samen op een kamer slapen (dat beviel wel vorig jaar) ergens zo ver mogelijk weg van de herrie ;) (niet alleen spelletjesgekte, maar ook snurkers :lol: )

More
3 years 7 months ago #18

Lisanka wrote:

Mag ik hier ook een slaapkamer reserveren? Gitte en ik willen graag samen op een kamer slapen (dat beviel wel vorig jaar) ergens zo ver mogelijk weg van de herrie ;) (niet alleen spelletjesgekte, maar ook snurkers :lol: )

staat al genoteerd!

More
3 years 6 months ago #19

Daggasten kunnen zich nog t/m 14 maart aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op dit moment is er voor beide dagen nog voor 4 personen plek. Zaterdag kost 22,50 incl. lunch en diner, zondag 17,50 incl. lunch en soep als diner.

More
3 years 6 months ago #20

bart wrote:

Daggasten kunnen zich nog t/m 14 maart aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op dit moment is er voor beide dagen nog voor 4 personen plek. Zaterdag kost 22,50 incl. lunch en diner, zondag 17,50 incl. lunch en soep als diner.

Nog vijf dagen om je aan te melden :ohmy:

More
3 years 6 months ago #21

Morgen is je laatste kans om je aan te melden voor het weekend. Twijfel dus niet langer en meld je aan! Er is voor beide dagen nog plek.

Time to create page: 0.338 seconds
6.png