emo Kan iemand mij helpen?

More
3 years 3 months ago #1

Korte achtergrond:
- ik had via BGG interesse gekregen in een spel, waarvan in de pre-order alle 200 al waren vergeven. De auteur gaf aan wellicht nog een aantal spellen te kunnen maken, omdat hij extra materiaal had gekregen. ik kreeg een nummer op de wachtlijst.
- ik was er in mijn naiviteit, ok slechte planning ;) ,van uit gegaan, dat Essen samenviel met onze herfstvakantie, ik wilde met hele gezin op donderdag naar Essen rijden... helaas, valt Essen voor de herfstvakantie... doh...
- van de week mailt de auteur dat ik toch nog een spel kon krijgen, maar die moet ik donderdagochtend tussen 10 en 12 bij zijn stand ophalen...

Je voelt 'm al aankomen... dat ga ik dus niet halen :( (ik ga wel zondag overigens).

Is er een phoenixiaan die voor mij dit spel kan afhalen? Ik zorg ervoor dat je mijn mail met mijn reserveringsnummer krijgt en ik maak voorafgaand aan Essen het geld aan je over. Overdracht zou eventueel op zondag in Essen kunnen plaats vinden, dan wel we spreken binnenkort een keer af dat ik het spel bij je kom ophalen...

Kan iemand helpen?

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 months ago #2

Ik kan daar op de aangegeven tijd zijn, mail me maar voor de details.

More
3 years 3 months ago #3

Ik denk dat ik hetzelfde spel ga halen, is het misschien Clinic? Ik moet dat iig ook tussen 10 en 12 ophalen op donderdag. Edwin mag 'm wel sjouwen :)

More
3 years 3 months ago #4

Tof, bedankt Edwin, ik mail je de gegevens en zo door.

More
3 years 3 months ago #5

Robert wrote:

Ik denk dat ik hetzelfde spel ga halen, is het misschien Clinic? Ik moet dat iig ook tussen 10 en 12 ophalen op donderdag. Edwin mag 'm wel sjouwen :)

Inderdaad clinic, thema van het spel sprak mij erg aan ;-)

Time to create page: 0.146 seconds
21.png