emo Lies: Niew bij spelgroepphoenix

More
4 years 2 months ago #1

Hallo allemaal

Ik ben nieuw op de forum van spelgroepphoenix.nl en ik wil graag lid worden van deze spel verenging.
Sorry, ik wist niet waar ik deze topic moest plaatsen dus heb ik hem maar bij de overige categorie geplaatst.

Een korte introductie:
Ik ben dus Lisanne, 22 jaar laatste jaar mbo Interaction Design en ik woon in Leiden bij mijn moeder.
De enige spel die ik tot nu toe in mijn kast heb liggen is Ninjato. Die heb ik nog steeds niet gespeeld. Mijn vrienden houden niet van bordspellen, aangezien jullie daar wel van houden hoop ik een leuke tijd bij jullie door te kunnen brengen.

Ik hoop snel antwoord te krijgen :cheer: :cheer:

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 2 months ago #2

Hoi Lies, Welkom!!!

We spelen iedere woensdagavond in wijkcentrum Morschwijk op de Topaaslaan in Leiden. Van 19.00 tot 24.00 uur. Je bent van harte welkom om eens te komen kijken. (en meteen meedoen natuurlijk).
Een avondje kost los 1,50 en voor degenen die vaak komen is een donateurskaart 35 euro, dan heb je wekelijks gratis toegang. De eerste avond die je komt mag je ook gratis komen proberen trouwens.
Zie voor meer spelmogelijkheden de agenda.

Er zijn altijd genoeg spellen te spelen, van heel gemakkelijk tot heel moeilijk. Je kunt zelf aangeven waar je voorkeur naar uitgaat. We hebben een hele kast vol spellen, of Ninjato zelf meenemen mag natuurlijk ook. Er zijn altijd mensen die de spellen goed kunnen uitleggen, geen probleem (hoewel ik de regels van Ninjato niet ken, maar misschien iemand anders? Of wet je het zelf al?)

Graag tot ziens!

More
4 years 2 months ago #3

Dankjewel voor je snelle reactie en voor de uitgebreide uitleg !
Ik ben aankomende woensdagavond om 19:00 aanwezig bij de Topaaslaan in Leiden.
Nog een klein vraagje: is het handig dat ik me daar nog bij iemand meld ?

More
4 years 2 months ago #4

Hoi Lies,

Ik heb Ninjato vertaald in het Nederlands . Het is een leuk spel, ik kan het je aanraden. Woensdag ben ik waarschijnlijk ook bij de spelavond. Als je wilt, kan ik je het spel uitleggen.

More
4 years 2 months ago #5

Oh cool, hoop je dan te zien ! Is goed, zal ik Ninjato meenemen of hebben jullie daar al eentje liggen ?

More
4 years 2 months ago #6

Er zijn ook nog andere activiteiten in het wijkcentrum, je kan naar ons vragen of doorlopen, we zitten in een zaaltje boven. Vraag maar naar Tamara eventueel, die is er 19.00 wel denk ik, ik ben er pas 19.30 waarschijnlijk.
Als je Ninjato wilt doen moet je de zelf even meenemen, ik denk niet dat wij die in de collectie hebben.

Last Edit: 4 years 2 months ago by Bridget.

More
4 years 2 months ago #7

Op BGG staat dat Ninjato zowel in 010 als 071 aanwezig zou moeten zijn.
Ik ga er van uit dat deze overzichten helemaal kloppen omdat de collectie onlangs tegen het licht is gehouden.

More
4 years 2 months ago #8

Rob010 wrote:

Op BGG staat dat Ninjato zowel in 010 als 071 aanwezig zou moeten zijn.
Ik ga er van uit dat deze overzichten helemaal kloppen omdat de collectie onlangs tegen het licht is gehouden.

Voor de volledigheid hier de links naar onze beide collecties:

Collectie Capelle (Phoenix010) en Collectie Leiden (Phoenix071)

Veel plezier woensdag!

Last Edit: 4 years 2 months ago by Robert.

More
4 years 2 months ago #9

Leuk dat je komt, Lies :-). Ik hoop ook dat je het naar je zin zult hebben. Ikzelf ben op dezelfde manier bij Phoenix beland: dol op spelletjes en niemand om mee te spelen. Nou, dat probleem is opgelost ;-).

Ninjato staat inderdaad in de kast. Die hoef je dus niet mee te nemen. Tot woensdag!

Time to create page: 0.224 seconds
19.png