emo Spelmiddag - Spellen aan den Rijn - 28 september 2014

More
4 years 1 week ago #1

Zondagmiddag 28 september is er een spellenmiddag in Alphen aan den Rijn.

De middag is van 13.30 tot 17.30 en wordt gehouden in
Wijkcentrum Kerk en Zanen, De Oude Wereld 57, 2408 NV Alphen aan den Rijn.
De toegang is 1 euro, wij zorgen voor wat lekkers bij de koffie of de thee.

De Spellenclub is een initiatief van wat vrijwilligers. Eerst speelden we onder de naam Pionniers bij de gelijknamige wijkvereniging en later bij mij thuis. Gelukkig neemt de animo weer toe en hebben we weer een locatie kunnen vinden om 5x per jaar een grote speldag te kunnen organiseren.

We spelen allerlei spelen. Of het nu gaat om een ingewikkeld bordspel of een kort, leuk kaartspelletje, alles is mogelijk. Het belangrijkste is een gezellige middag en plezier hebben.

Door de vaste bezoekers die zelf een behoorlijke spellencollectie hebben, zal een breed assortiment van spellen worden meegenomen zodat er altijd keuze genoeg is. Zelf een spel meenemen die je graag wilt spelen is uiteraard ook prima!

Graag tot ziens!

Last Edit: 4 years 1 week ago by Bridget.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 years 2 days ago #2

We staan met een stukje op verschillende websites!

www.dichtbij.nl/alphen/regio/artikel/370...en-aan-den-rijn.aspx
www.deweekkrant.nl/artikel/2014/septembe...len_aan_den_rijn_165

en ik heb ook een Facebook pagina gemaakt:
www.facebook.com/spellenaandenrijn

Gaat lekker!!!

Last Edit: 4 years 2 days ago by Bridget. Reason: links aangepast

More
4 years 2 days ago #3

de links naar de websites zijn niet volledig

More
3 years 11 months ago #4

De links doen het nu wel...

Welke spellen zal ik zondag meenemen in mijn tas? Welke mogen niet ontbreken op een spelmiddag?

Foto's van mijn spellenkast:
scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1...bb1872eb&oe=54BFD5D7

fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-a...aac02254583f601d57ed

More
3 years 11 months ago #5

Iedereen die is geweest bedankt voor de gezelligheid! Leuk om ook nieuwe spelers te ontmoeten.

We waren 16 spelers dus met 4 tafels is dat een goede bezetting, maar er kan altijd nog meer bij! Als het zaaltje vol is kunnen we altijd in de gezellige ruimte bij de bar ook zitten of we regelen een grotere zaal...

De spellen die ik heb zien langskomen zijn Russian Railroads, Burgen van Burgund, Puerto Rico, Metropolis, Istanbul 2x, Ra, Stone Age, Dominion het Achterland en Tichu.

We hadden koekjes voor de koffie en thee meegenomen en borrelnootjes voor bij de frisdrank. Het was wat ons betreft erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

De volgende spelmiddag hebben we meteen besproken en zal zijn op zondag 30 november. Zet maar vast in de agenda!

More
3 years 11 months ago #6

Ik vond het heel gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar. En ook een mooie opkomst, 16 mensen. Ik zet de volgende alvast in de agenda (moet nog wel kijken of ik echt kan)

Time to create page: 0.194 seconds
10.png