emo Spellenweekend 2015

More
3 years 10 months ago #1

Graag wil ik binnenkort een bijeenkomst organiseren ter voorbereiding voor een Spellenweekend in 2015.

Na aanleiding van het afgelopen weekend in juni dat door velen zeer succesvol werd ervaren en voor herhaling vatbaar, waren er mensen die zich als vrijwilliger hebben aangeboden mee te willen werken aan een vervolg.

Hierbij dus een oproep aan iedereen die zich al aangemeld had, of wellicht dat er meer mensen zijn die iets willen doen?

Stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. als je wilt meehelpen. We maken dan binnenkort een nieuwe commissie met nieuw emailadres voor deze terugkerende activiteit.

Mei/Juni 2015 lijkt nog ver weg, maar het is belangrijk om op tijd met de organisatie te beginnen!

p.s. Kan een moderator dit topic verplaatsen naar de juiste plek?

Last Edit: 3 years 10 months ago by Bridget. Reason: svp topic naar andere plek verplaatsen!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 10 months ago #2

Ik heb even teruggekeken in het verslag van het spellenweekend: ikzelf Lisanka en Saar hadden wel interesse om mee te helpen: dus beide deze meld ik mij aan!

More
3 years 10 months ago #3

Ik doe graag weer mee!
Wanneer er mensen zijn die groepswoningen weten, houden we ons aanbevolen. ;)

Jacqueline.

Time to create page: 0.161 seconds
5.png