emo Evertjan geveld door trombose

More
3 years 9 months ago #16

Beterschap Evertjan!

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
3 years 9 months ago #17

Goed om te horen, heel fijn!
En weelicht binnenkort tot ziens!

More
3 years 9 months ago #18

Elke dag gaat het een beetje beter. Op het moment heb ik er bijna geen last meer van. Ik zit nog wel aan de bloedverdunners en de kous. Van het weekend heb ik weer gezwommen (500 meter op zaterdag en 1000 meter op zondag). Deze week richt ik me op meer zwemmen, volgende week kijk ik of ik weer eens op een spelavond kan komen.

More
3 years 9 months ago #19

dat klinkt goed - ik kijk er naar uit om je weer aan de speltafels te mogen begroeten!

More
3 years 8 months ago #20

Even een korte update van mij over mijn gezondheid.
Het gaat goed, ik heb er vrij weinig last van, maar het is nog niet pijnloos. het is mogelijk dat ik dit de rest van mijn leven houd. ben ook weer flink aan het zwemmen. omdat ik daar even de nadruk op leg (in de hoop dat het een positief effect heeft op het helen van de trombose) weet ik niet of ik voor september (of 30 augustus) nog kan komen spelen.

More
3 years 8 months ago #21

Ik hoop voor je dat de pijn helemaal weggaat. Goed dat je er alles aan doet om snel te herstellen. Hopelijk gaan we je 30 augustus toch zien en ga je ons weer verslaan met een middagvullend spel ;-) .

Last Edit: 3 years 8 months ago by bart.

More
3 years 8 months ago #22

verzoekjes?

More
3 years 8 months ago #23

Ik lees dit nu pas. Heel veel beterschap (je lijkt al op de goede weg) en vooral niet onderschatten

met hartelijke groet
Rian

More
3 years 8 months ago #24

Sterkte en beterschap!

More
3 years 8 months ago #25

Afgelopen weekedn naar londen geweest voor de wereld SF dag. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. de eerste 2 dagen had ik nog wel last van mijn been (veel spierpijn gevoel) maar daarna ging het eigenlijk wel goed. ik voel me dus wel beter dan 2 weken geleden.

Maar toch wacht ik nog tot de 30e voordat ik weer langs kom. dan sta ik al 3 maanden droog dus ben ik echt aan een of meer spellen toe.

Evertjan van de Kaa

Time to create page: 0.221 seconds
8.png