emo Demo'ers gezocht voor Ducosim op 23 september

More
1 year 1 month ago #1

Beste allemaal,

We willen weer naar de Ducosim beurs op 23 september. Zijn er vrijwilligers die mee willen gaan voor deze demo.

De spellen die we willen gaan demo-en zijn de volgende:
Fields of Green, Inis, Railroad Revolution, Rhodes, Da Yuhne, Lorenzo il Magnifico.
Welke het precies worden, is ook afhankelijk van de demo-ers. Heeft iemand een idee voor een ander spel, dan kan dat ook. Indien je het niet erg vind om je eigen spel ter beschikking van de demo te stellen, dan is dat mogelijk. We willen wel zoveel mogelijk nieuwe spellen (of niet ouder dan een jaar) demo-en.

De demo-ers krijgen voortaan een vergoeding voor hun tijd. Iedereen die een dag demo-ed, krijgt 25 Euro als demo-vergoeding. Indien je alleen een avond demo-ed, is dat 10 euro. Voor een dagdeel, geldt dat de vergoeding naar rato is. Daarnaast krijgen de demo-ers een reiskostenvergoeding en gratis toegang tot de beurs.

Wie gaat er mee op 23 september? De beurs is zoals altijd in De Flint in Amersfoort. Begintijd 10:00, eindtijd 17:00.

Last Edit: 1 year 1 month ago by bart.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 month ago #2

Er zijn nog 2 spellen die meegaan: Kanagawa en Red7. Die was ik vergeten

More
1 year 1 month ago #3

Ik ga in principe mee. Heb alleen nog geen duidelijkheid over tijden e.d. van de hockey voor Justus. Zal ik melden als dat in de weg komt te zitten.
Ik kan Da Yuhne, Lorenzo il Magnifico, Kanagawa en Red 7 uitleggen.

More
1 year 1 month ago #4

Fijn Olav, dat je weer mee kunt. Hou me op de hoogte.

Time to create page: 0.244 seconds
6.png