emo Demo-ers gezocht voor Ducosim op 20 mei 2017

More
1 year 8 months ago #1

We willen met de Ducosim beurs op 20 mei ook weer met een Phoenix stand en demo-team aanwezig zijn.

De spellen die we demo-en, moeten nog nader bepaald worden. Maar waarschijnlijk zal gekozen worden uit de nieuwe aanwinsten van Essen:

Railroad Revolution
Lorenzo il Magnifico
Inis
Fields of Green
Tallinn
Da Yuhne

Wie gaat er mee om ons demo-team te versterken? Graag reacties hier in het topic of via de mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mogelijk nemen we ook Rhodes en Cottage Garden weer mee.

Last Edit: 1 year 8 months ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 8 months ago #2

Aie, van deze spellen heb ik alleen Railroad Revolution een keer gespeeld, op een vorige Ducosim. :P
Ik denk dat ik dus geen goede demo-er ben voor die dag. Hoewel, Cottage Garden ken ik ook.

More
1 year 8 months ago #3

Ik geef dit topic even een schopje. Tot dusver nog geen vrijwiligers. Zijn er nog mensen die deze demo willen doen?

More
1 year 7 months ago #4

Ik kan en wil wel. Ik ken alleen Da Yunhe en Lorenzo (en Tallinn kan ik nog wel leren).

More
1 year 7 months ago #5

Hoi Olav,

Fijn dat je mee kan en wilt helpen. Met Da Yuhne en Lorenzo kom je al een heel eind. Je bent dan de enige die Da Yuhne kent en het spel is nog nieuw, dus een mooie voor de demo. We nemen contact met je op.

Time to create page: 0.181 seconds
21.png