emo Vrijwilligers gezocht voor demo Schoolproject

More
1 year 8 hours ago #1

Beste allemaal,

Wij zijn op zoek naar een aantal vrijwilligers voor het volgende:

Een school in Oegstgeest heeft het volgende project voor een groep hoogbegaafde kinderen: het ontwerpen en maken van een bordspel. Leuk project natuurlijk! Om dit te ondersteunen is de vraag gekomen aan Phoenix of we eenmalig een keer op een ochtend langs kunnen komen met een aantal spellen, zodat de kinderen deze kunnen spelen en hier een beetje gevoel voor kunnen krijgen. Het gaat om een groep van 14 kinderen, in de leeftijd van groep 6 tot en met 8.

We willen met de vrijwilligers op een woensdagochtend een keer langsgaan. Tijden 8:30 tot 11:30. Mogelijke data zijn 12 of 19 april, afhankelijk van de beschikbaarheid van de vrijwilligers. De klas wordt begeleid door Sally, die vroeger wel vaker bij Phoenix langskwam.

We horen graag wie er interesse heeft en mee wil gaan met deze unieke demo en de kinderen de spellen leren.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
11 months 4 weeks ago #2

Ik heb interesse om hieraan mee te doen, en lijk beide ochtenden te kunnen.
Nemen wij Cherry Picking mee om te laten zien dat "wij" ook weleens een spel ontwikkelen? :P

More
11 months 1 week ago #3

Fijn dat je wilt helpen. En een goed idee om Cherry Picking mee te nemen.

More
11 months 1 week ago #4

Hi,

Ik kan op dit moment nog totaal niet inschatten of ik tegen die tijd overdag kan.
Mochten jullie mensen te kort komen laat maar weten dan kijk ik of ik kan. Zou het opzich wel heel leuk vinden.

More
11 months 1 week ago #5

Ik zou vanaf half 10 kunnen, tenzij er nog files staan.
Laat maar weten of ik nodig ben.

More
11 months 1 week ago #6

Bedankt voor jullie interesse. Is er nog een van de twee woensdagen die de voorkeur heeft? Johannes en Liduin hebben zich ook asngemeld. Ik hou jullie op de hoogte en zal het op tijd laten weten als jullie nodig zijn.

Time to create page: 0.153 seconds
24.png