emo MEGA CIVILIZATION op zaterdag 9 juli bij Phoenix!

More
2 years 3 months ago #1

Zaterdag 9 juli organiseert Spelgroep Phoenix wederom een speciale Mega Civilization dag in Leiden. Dit prachtige beschavingsspel kan met maximaal 18 personen gespeeld worden. Schrijf je daarom snel in om mee te doen, wie het eerst komt…

Als je het spel nog niet (helemaal) kent is dat geen probleem, er zullen genoeg mensen aanwezig zijn die de regels kennen en kunnen uitleggen. Het is wel handig je van tevoren in te lezen, op boardgamegeek is er veel informatie te vinden over het spel.

Speellocatie is onze gebruikelijke ruimte aan de Rosmolen in de Merenwijk in Leiden. Inloop vanaf 9 uur, we willen uiterlijk starten om 10 uur aangezien we rekening moeten houden met een speelduur van een uur of 12. Koffie en thee verkrijgbaar, echter zelf lunch en drankjes meenemen. Tegen vergoeding kunnen we rond etenstijd chinees of pizza regelen, ook is er een winkelcentrum in de buurt.

Geef je op via een reply op dit topic of via een email naar info (at) spelgroepphoenix.nl en reserveer je plek voor deze unieke spelervaring! Toegang €2,- , donateurs van Phoenix gratis. Het lijkt ons leuk als we de maximale 18 spelers gaan halen!

Ons speeladres:
Dienstencentrum Stichting Radius
Rosmolen 8 (Ingang Stellingmolen)
2317 SJ Leiden

Met de auto: Parkeren mogelijk op grote parkeerplaats voor winkelcentrum aan Papiermolen.
Met OV: Bushalte De Rode’s (lijn 3,4)

Wandelroute vanaf de bushalte

Tot zaterdag 9 juli!

Last Edit: 2 years 3 months ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 months ago #2

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Ik doe mee!!

More
2 years 3 months ago #3

Ik doe ook mee!

More
2 years 3 months ago #4

Ik wil het wel eens meemaken.
Zet mijn naam maar op de deelnemerslijst :cheer:

More
2 years 3 months ago #5

Gezellig! Op dit moment hebben we de volgende aanmeldingen:

Mirjam
Maarten
Saskia
Jeroen Uiting
Robbert
Rob
Johannes
Edwin (onder voorbehoud)

Wie doet er nog meer mee met dit leuke spel??? :woohoo:

More
2 years 2 months ago #6

De website doet het weer - en er zijn nog plekjes voor zaterdag 9 juli - en nu staat dit topic weer bovenaan :whistle:

More
2 years 2 months ago #7

Zeer waarschijnlijk kan ik erbij zijn. Maar nog een klein ovb'tje (onder voorbehoud)

More
2 years 2 months ago #8

Helaas heeft Maarten af moeten zeggen. Maar we hebben wel een nieuwe aanmelding erbij van Joost.

More
2 years 2 months ago #9

Noteer mij ook maar. Ik moest even een slag om de arm houden in verband met andere dingen, maar zoals het er nu uitziet kan ik zaterdag.

More
2 years 2 months ago #10

Ik wil het ook wel weer eens proberen.

More
2 years 2 months ago #11

Ik kan definitief wel :)

Time to create page: 0.381 seconds
17.png