emo Ducosim 21 mei, vrijwilligers gezocht voor de demo

More
2 years 1 week ago #1

Op 21 mei is er weer een Ducosim beurs. Ditmaal is het een bijzondere beurs met wat extra's, want het is de jubileum beurs van Ducosim. Natuurlijk willen wij als Phoenix ook weer aanwezig zijn op de beurs met een demo van spellen.

Hiervoor zoeken we vrijwilligers. Wie wil er op 21 mei mee demo-en op de Ducosim.

Mocht een van demo-ers ook nog een goed idee hebben voor een spel voor de demo, dan horen we dat ook graag. We willen met name proberen om spellen te demo-en die pas uit zijn of in het afgelopen jaar uit ijn gekomen. Op dit moment is het het plan dat Council of Four op herhaling gaat. Verder denken wij aan Among Nobles en Exoplanets.

Graag horen we of jullie interesse hebben in de demo. De discussie over welke spellen zullen worden gedemo-ed, zal in het demo gedeelte van het forum worden gevoerd.

Last Edit: 2 years 1 week ago by Saskia.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 1 week ago #2

Ik kan die dag wel. Ik kan ook Council of Four demoën.

More
2 years 1 week ago #3

Had al bij het bestuur aangeven dat ik graag mee kom demoen maar voor de volledigheid ook even op de website :)

More
2 years 1 week ago #4

ik heb 2 verjaardagen. Mijn oma wordt 89 (of 90), in ieder geval oud ;) en een feest 's avonds van iemand die 40 wordt.
helaas overzie ik het niet om dan ook nog een dag te demoën.

More
2 years 1 week ago #5

Judith en Olav, fijn dat jullie weer kunnen helpen. Ik ga zelf die dag ook. Het topic over welke spellen we verder demo-en zal ik in de komende week starten.

More
2 years 4 days ago #6

dat weekend is altijd een drukke voor mij. In principe wil ik wel, maar ik weet nog niet of ik kan. Dus zet me maar op de reserve lijst

More
1 year 11 months ago #7

Ik wil ook wel weer mee-demo'en, als ik tussendoor ook maar even op de beurs kan rondneuzen. Zal de regels van de te demo'en spellen nog even doornemen.

More
1 year 11 months ago #8

Ik kan ook mee om te demoen. Als er nog plek is voor nog een demoer. ik kan de hele dag.

More
1 year 11 months ago #9

Fijn dat je ook kan, Evert-Jan :cheer: Je bent van harte welkom, want we zaten toch een beetje krap met het aantal mensen voor 6 tafels.

More
1 year 11 months ago #10

Ik ben dan verhinderd. Veel plezier iedereen!

Time to create page: 0.183 seconds
5.png