emo Speluitwisseling Leiden - Capelle op 6 februari

More
2 years 8 months ago #1

Het is alweer een tijd geleden dat we spellen hebben uitgewisseld tussen Leiden en Capelle. De spelexperts zijn dan ook van plan om dit op de speldag van 6 februari in Capelle weer eens te doen.

We horen graag van jullie welke spellen jullie op welke lokatie graag een keer zouden willen spelen en in de kast willen zien voor een tijdje. Op de nominatie voor uitwisseling staan natuurlijk de nieuwe spellen uit Essen.

We horen graag van jullie

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
2 years 7 months ago #2

Ik heb geen antwoord gezien op dit topic. Maar ter informatie: de Spelexperts hebben besloten om de volgende spellen in ieder geval uit te wisselen:

Van Leiden naar Capelle:
- Isle of Skye
- Council of Four
- Mombasa

Van Capelle naar Leiden:
- 504
- Exoplanets
- Codenames

Als er verder nog verzoekjes zijn, horen we dat graag.

More
2 years 7 months ago #3

gaat codenames ons verlaten :unsure:

More
2 years 7 months ago #4

Anneke wrote:

gaat codenames ons verlaten :unsure:

Nog een codenames, nog een codenames ... Moet niet zo ingewikkeld zijn om dit topspel nog een keer aan te schaffen als club. Bij onze Hofleverancier The Gamefreak kunnen we het voor ongeveer € 15,- aanschaffen. Is het een idee Saskia/bestuur om het spel als stichting nog een keer aan te schaffen?

More
2 years 7 months ago #5

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet codenames weg :ohmy:

More
2 years 7 months ago #6

Zowel Bart als ik hebben ook Codenames, maar misschien is het zo'n spel dat je gewoon in de club collectie wilt hebben op beide locaties , gezien de reacties :)

More
2 years 7 months ago #7

Ik wil Council of Four nog wel even houden. Of in ieder geval op de speldag spelen dan...

More
2 years 7 months ago #8

Twan wrote:

Zowel Bart als ik hebben ook Codenames, maar misschien is het zo'n spel dat je gewoon in de club collectie wilt hebben op beide locaties , gezien de reacties :)

Haha, mooi te zien dat dit spel zo populair is. En terecht. Misschien een uitzondering voor dit spelleke inderdaad? (Ik spreek hier op persoonlijke titel).

More
2 years 7 months ago #9

Ga ik even de advocaat van de :evil: spelen....
Doordat het zo populair is is het dus ook een spel dat heel veel mensen zelf aanschaffen. In capelle zijn er nu zie ik al 3 mensen die dit spel zelf hebben en zouden kunnen meenemen. :whistle:

More
2 years 7 months ago #10

Judith wrote:

Ga ik even de advocaat van de :evil: spelen....
Doordat het zo populair is is het dus ook een spel dat heel veel mensen zelf aanschaffen. In capelle zijn er nu zie ik al 3 mensen die dit spel zelf hebben en zouden kunnen meenemen. :whistle:

Hmmm ... Als Codenames komende periode in Leiden is geweest, dan kunnen we het zwerfexemplaar verkopen want dan zijn er daar ook drie mensen die het spel hebben. Kan de club er alleen maar beter van worden. B)

Ik wil een exemplaar in de kast! Het liefst in Capelle en Leiden :) Goed spel dat Codnames :woohoo:

Last Edit: 2 years 7 months ago by Robert.

More
2 years 7 months ago #11

ik moet toegeven, dat ik codenames gisteren besteld heb en Mark (van game freak) komt deze dinsdag even langsbrengen :)

More
2 years 7 months ago #12

Wow, wat een storm van reacties! :blink:

Over Codenames, de reden dat dit spel wordt uitgewisseld, is mede omdat er meerdere mensen in Capelle het ook hebben. Maar met de spelexperts/bestuur bekijken we zeker de mogelijkheid voor een tweede exemplaar.

Verder, de speluitwisseling is altijd maar tijdelijk. De spellen worden een tijdje 'uitgeleend' aan de andere lokatie en komen dan weer terug. Ook iets om in de gaten te houden. We willen er met name voor zorgen dat iedereen binnen Phoenix de kans krijgt om de nieuwe spellen een keer te spelen.

More
2 years 7 months ago #13

Codenames is leuk! :P

Fijn dat Isle of Skye naar 010 komt, op de speldag was dat één van mijn favoriete spellen. Graag speel ik deze dus vaker.

More
2 years 7 months ago #14

Anneke wrote:

ik moet toegeven, dat ik codenames gisteren besteld heb en Mark (van game freak) komt deze dinsdag even langsbrengen :)
das makkelijk ik heb hem nu ook gelijk besteld kan die die van mij ook gelijk mee nemen :)

More
2 years 7 months ago #15

mark-willem wrote:

Anneke wrote:
das makkelijk ik heb hem nu ook gelijk besteld kan die die van mij ook gelijk mee nemen :)

ik zou dit wel even extra vragen aan Mark :)

Time to create page: 0.413 seconds
18.png